2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
حرف‌های کیسان دیباج درباره 2 سال زندگی با سهراب سریال از سرنوشت

حرف‌های کیسان دیباج درباره 2 سال زندگی با سهراب سریال از سرنوشت

دیباج از شخصیت سهراب، رفاقت با دارا حیایی، تاثیر سریال از سرنوشت و... حرف زده است.

دوات آنلاین -سهراب قصه سریال از سرنوشت که کیسان دیباج نقش آن را بازی می‌کند، جزو بازیگرانی است که با این سریال درست و حسابی معرفی شد و با شخصیت جدی و مهربانش در کنار هاشم پر شروشور، ترکیب بامزه‌ای را شکل دادند.

 

مسیر زندگی هاشم و سهراب تغییر می‌کند

جام جم نوشت: دیباج که حالا باید نقش جوانی سهراب را بازی کند، درباره ویژگی‌های این ماجرای تازه می‌گوید: همان‌طور که دیدید، شخصیت‌ها در این سری همان‌ها هستند، اما وارد فصل جدیدی از زندگی‌شان شده‌اند که اتفاقات این سری را رقم می‌زنند. در ادامه این داستان هم می‌بینید که حالا سهراب و هاشم سر و سامان گرفته‌اند، اما این‌بار هم با اتفاقاتی مواجه می‌شوند که باز هم مسیر زندگی‌شان را تغییر می‌دهد. باید گفت این‌بار چالش‌های خیلی بیشتر و سخت‌تری سر راه همه قرار می‌گیرد که باعث درگیری نه تنها هاشم و سهراب که بقیه شخصیت‌ها هم می‌شود.

 

او با اشاره به روند پیشروی داستان در این سری می‌افزاید: ریتم داستان خیلی تندتر و اتفاقات هم با سرعت بیشتری رخ می‌دهد. از سوی دیگر از سری‌های قبل همچنان چالش‌هایی به خصوص در زندگی سهراب وجود دارد که در ادامه علاوه بر آنها درگیری‌های دیگری هم رخ می‌دهد.

 

تغییر کارگردان سریال از سرنوشت

در این فصل، محمدرضا خردمندان که کارگردانی سری اول از سرنوشت را به عهده داشت، مجددا بازگشته‌است، این تغییر به هر حال تا حدی می‌تواند روی کار گروه و بازیگران هم تاثیرگذار باشد، جریانی که دیباج درباره‌اش می‌گوید: درست است که در این چند فصل جابه‌جایی‌هایی را در زمینه کارگردانی داشتیم اما نکته‌ای که وجود دارد این که از ابتدا ساختار یک شکل نوشته و طراحی شده بود به همین دلیل هر دو کارگردان در یک مسیر و براساس همان ساختار پیش رفتند و این سری هم چنین جریانی ادامه دارد. با همه اینها تفاوت‌هایی در نحوه کار آنها وجود دارد که البته به نظر من جزو چالش‌های مثبت ماجرا بوده و به کار هم کمک کرده‌است، چون در کنار آن ساختار واحد هر کدام نگاه مختص خودشان را دارند که به کار هم تنوع می‌دهد.

کیسان دیباج در نقش سهراب در سریال از سرنوشت

زندگی کیسان دیباج با سهراب

زندگی در قالب سهراب برای حدود دوسال هم موضوع دیگری بود که از دیباج حس و حال این همراهی را جویا شدیم. او در توصیف این زمان بیان می‌کند: من و دیگر اعضای گروه تا مدت‌ها هر روز با این شخصیت زندگی کردیم به همین دلیل این تجربه برای من خیلی عمیق‌تر از یک فیلم یا حضور در یک اثر بوده ،چون روزها در فضایی که هاشم و سهراب داشتند، زندگی کردم.

 

تاثیر سریال از سرنوشت روی مردم

وقتی مجموعه‌ای که بیننده‌های خودش را دارد ادامه دار می‌شود، طبیعتا گروه و بازیگران هم برای ادامه این روند شاید پردغدغه یا نگران‌تر از قبل سعی می‌کنند تا کاری را ارائه کنند که جذابیت‌های لازم برای همراه کردن مخاطبان را داشته باشد. این‌که سهراب با چه نگاهی این فصل را پیش برده‌است، سوالی بود که او در پاسخ به آن می‌گوید: شکر خدا مردم چه داخل و چه حتی خارج از ایران فصل‌دوم این سریال را خیلی دوست داشتند و ما کلی پیام و تماس‌های دلگرم کننده از مردم داشتیم.

 

خیلی‌ها با دیدن سریال به زندگی و سرپرستی این بچه‌ها علاقه‌مند شدند و اتفاقات جالبی افتاده بود که مسؤولیت ما را چندین برابر می‌کرد تا در ادامه کار بتوانیم هم کسانی که جذب سریال شدند را راضی نگه داریم و هم فضای جذاب‌تری را به آنها ارائه دهیم. به همین دلیل همه تلاش کردیم تا کار بهتری به نسبت فصل‌های قبل ارائه کنیم و امیدواریم این اتفاق به دل بیننده‌ها هم بنشیند.

 

رفاقت کیسان دیباج با دارا حیایی

تعامل بین هاشم و سهراب هم از آن مواردی است که خواه ناخواه بخشی از آن با بداهه‌هایی که هر دو به آنها عادت کردند  همراه است، ارتباطی که خارج از سریال هم ادامه دارد و تبدیل به رفاقتی شده که از کیسان و دارا حیایی، یک هاشم و سهراب واقعی ساخته‌است.  تاثیر این جریان روی کار هم مساله دیگری بود که دیباج درباره‌اش عنوان می‌کند: همان‌طور که هر کدام از ما در این مدت به نقش‌هایمان نزدیک‌تر شدیم، در مورد کیفیت ارتباط ما نیز همین اتفاق افتاده و صمیمیت‌مان بیشتر شده، به همین خاطر انعکاس این دوستی در سریال خیلی طبیعی و واقعی‌تر شده‌است.

 

در نتیجه فکر می‌کنم چیزهای خوبی به نقش‌ها اضافه شده، چون آن همفکری کاملا به وجود آمده‌است. من می‌دانم دارا چطور بازی می‌کند، کجا می‌خواهد چه واکنشی نشان دهد و این موارد که باعث می‌شود خیلی بهتر این تعامل را ادامه دهیم.

 

تعامل دو طرفه با سهراب

این‌که در نتیجه همراهی چندین ماهه با سهراب، چقدر از او تاثیر گرفته یا برعکس روی آن تاثیر گذاشته، سوال دیگری بود که دیباج می‌گوید: سهراب خیلی قوی، رفیق، با مرام و درست است. مواردی که شاید کمتر در جامعه امروز آن را ببینیم. او همیشه در مقابل هر اتفاقی بلند می‌شود و با همه سختی‌ها ناامید نمی‌شود. ایفای این نقش هم سخت بود. با همه اینها و با وجود تفاوت‌هایی که خود من مثلا از نظر پر شر و شور بودن با سهراب دارم، چیزهایی از او در من از قبل بوده یا شاید حتی در جریان این زندگی کردن با او در من ایجاد شده، به هر حال باید بگویم در کل هم او از من تاثیر گرفته و هم برعکس این ماجرا در طول این مدت رخ داده‌است.

 

دیباج در آخر هم بیان می‌کند: این خیلی نکته مهمی است که در تلویزیون هم کارهای خوبی تولید می‌شود که یک گروه چندین نفره برایش زحمت کشیده‌اند، به همین دلیل امیدوارم مردم به دور از جوسازی‌ها و انتقادهای مدامی که وجود دارد، این مجموعه را ببینند و حسابی لذت ببرند، چون برای آن زمان زیادی صرف شده‌است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.