2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جزییات قتل پسر خردسال به دست زن کارتن خواب

جزییات قتل پسر خردسال به دست زن کارتن خواب

این زن بعد از کشتن کودکش اقدام به خودکشی کرد اما از مرگ نجات یافت.

دوات آنلاین -زن کارتن‌خواب که پس از قتل پسر خردسالش اقدام به خودکشی کرده‌بود با کمک رهگذران از مرگ نجات یافت.

 

به نوشته روزنامه جوان ساعت‌۱۴:۳۰ جمعه نهم آبان‌ماه به مأموران کلانتری نامجو خبر رسید، زن جوانی اقدام به خودزنی کرده است. مأموران پلیس وقتی به محل حادثه که خرابه‌ای حوالی خیابان دماوند در شرق تهران بود، رسیدند با جسد غرق در خون پسر هشت‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که با اصابت جسم برنده‌ای به گلو و بدنش به قتل رسیده بود.

 

همسایه‌ها به کمک آمدند

بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل اهالی این محل با صدای دلخراشی از خانه‌های خود بیرون می‌آیند و مشاهده می‌کنند زن جوانی با تیغ اصلاح پسر هشت‌ساله‌اش را زخمی کرده و بعد از آن هم با همان تیغ به خودش ضربه می‌زند. بدین ترتیب اهالی محل و رهگذران به کمک زن جوان می‌روند و موضوع را به اورژانس خبر می‌دهند که عوامل اورژانس پس از حضور در محل حادثه اعلام می‌کنند پسر خردسال در دم فوت کرده و پیکر نیمه جان زن زخمی را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

 

یکی از همسایه‌ها گفت: «همراه تعدادی از همسایه‌ها جلوی در خانه‌مان بودیم که صدای دلخراشی از خرابه نزدیک خانه‌مان به گوشمان رسید. وقتی به آنجا نزدیک شدیم با این زن که به نظر می‌رسید کارتن‌خواب است، روبه‌رو شدیم که با تیغ اصلاح سر و صورت، گردن فرزندش را زخمی کرده‌بود و وقتی ما را دید با همان تیغ ضربه به خودش زد که به کمکش رفتیم و بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس و اورژانس اطلاع دادیم.»

 

یک نامه

مأموران پلیس پس از تحقیقات میدانی راهی بیمارستان شدند که در بررسی لوازم زن کارتن‌خواب برگه‌ای پیدا کردند که در آن زن جوان خطاب به شوهرش که بهرام نام دارد نوشته بود: «بهرام، ما از هم جدا شدیم و توافق کردیم که پس از این جدا از هم زندگی کنیم و شما هم قبول کردید که دیگر به سراغ فرزندت نیایی.»

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران دستور داد زن جوان در بیمارستان تحت نظر قرار بگیرد تا پس از بهبودی و تحقیق از وی، زوایای پنهان این حادثه دلخراش را بر ملا شود. همچنین شوهر این زن که شناسایی شده برای تحقیق به اداره پلیس احضار شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.