2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اتفاق‌های غیرقابل پیش بینی در فصل 3 سریال از سرنوشت

اتفاق‌های غیرقابل پیش بینی در فصل 3 سریال از سرنوشت

جزییاتی از فصل سوم سریال از سرنوشت و احتمال ساخت این سریال تا فصل 6 را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -بار دیگر شاهد ماجراهای هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت هستیم و کیسان دیباج و دارا حیایی باز هم در نقش‌هایی فرو می‌روند که خیلی‌ها آنها را دوست دارند اما در فصل سوم این سریال چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

 

خبرگزاری فارس نوشت :در فصل سه شاهد اتفاق های عجیب و غریب بسیاری خواهید بود و بهتر است گفت یکی از این اتفاق ها آنقدر عجیب است که هیچکدام از مخاطبان نمی توانند آن را پیش بینی کنند.

هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت بزرگ‌تر شده‌اند

همانطور که فصل های یک و دو با هم تفاوت هایی داشتند، در فصل سه نیز شاهد فضایی متفاوت خواهید بود. حالا جهان هاشم و سهراب تغییر کرده است و این دو وارد سن 25 سالگی شده اند و ۷ سال از فصل دو بزرگتر شده اند و شاید بهتر و پخته تر از گذشته می توانند درباره مسائل متفاوت زندگی شان تصمیم بگیرند.

 

کار و زندگی برای هاشم و سهراب در این فصل جدی تر شده است و در کنار اینکه در زندی شخصی شان عشقی دارند، اما کار نیز برای آنها اولویت دارد. همچنین در این فصل به نسبت دو فصل قبل، ریتم تندتری را شاهد خواهید بود.

عکسی از سریال از سرنوشت

آیا سهراب خانواده‌اش را پیدا می کند؟

هاشم از آن دسته کودکانی است که از سرنوشت خود با خبر است و این را هم می داند که پدر و مادرش را در کودکی از دست داده است اما سهراب طی جست و جوهایی که کرده این را متوجه شده که پدرش زنده است و بخشی از قصه سریال حول این محور می چرخد. در گذشته سریال های دوران سرکشی و آوای باران نیز به نحوی سرنوشت کودکان بی سرپرست را نشان داده بودند و حالا این بار از سرنوشت به طور جزئی تر پا به زندگی این بچه ها گذاشته است.

 

سهراب از همان فصل یک به دنبال پیدا کردن پدرش بود و از هر راهی رفت نتوانست به نتیجه ای برسد اما گویا در فصل سه اتفاق های عجیب و ماجراهای جالبی برای این شخصیت می افتد که به پدرش نزدیک می شود.

در فصل سوم سریال از سرنوشت چه رخ می دهد

سریال از سرنوشت فصل‌های بعدی هم دارد

این روزها فصل چهار از سرنوشت در حال نگارش است و طبق شنیده ها با پتانسیلی که این سریال دارد و طراحی شخصیت ها، تا فصل ۶ نیز می تواند ادامه پیدا کند.

 

در فصل سه قصه در سال ۹۶ روایت می شود که هاشم و سهراب ۲۵ سال سن دارند و در فصل چهار نیز چهار سال به سن این شخصیت ها افزوده می شود و سنی حدود ۳۰ سال خواهند داشت. از این طریق زمانی که سریال پخش می شود، سن واقعی این دو بازیگر نیز با سنی که در سریال دارند، یکسان است. همچنین فصل اول این سریال در فضایی که متعلق به سال ۸۵ است ساخته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.