2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سرکه برای ماشین لباسشویی چه فایده ای دارد

سرکه برای ماشین لباسشویی چه فایده ای دارد

شاید شما هم شنیده باشید ریختن سرکه در ماشین لباسشویی کار مفیدی است اما این‌که فایده‌های آن چیست را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین- بد نیست مقداری سرکه در ماشین لباسشویی خود بریزید این کار به سالم ماندن دستگاه کمک می‌کند و در فرایند شست شو نیز تاثیرگذار است. فایده‌های انجام چنین کاری را در ادامه بخوانید:

 

از بین بردن لکه‌ها و بوهای لباس

یک فنجان سرکه به شما کمک می‌کند تا برخی از لکه‌ها را از لباسهایتان پنهان کنید.

 

همچنین با افزودن کمی سرکه به ماشین لباسشویی اتوماتیک خود، برخی بو‌ها مانند دود و امثال آن از بین می‌روند؛ اما باید حواستان باشد تا مقدار سرکه زیاد نباشد تا بوی دود با بوی سرکه جایگزین نشود.

سرکه به بهتر کار کردن ماشین لباسشویی کمک می کند

لباس‌های تمیز و نرم با سرکه

باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله آلمانی «Freundin»، اضافه کردن سرکه به مواد شوینده ماشین لباسشویی سبب می‌شود لباس‌ها تمیزتر و نرم‌تر شده و از سوی دیگر باعث محافظت از اجزای ماشین لباسشویی خواهد شد.

 

هنگامی که در طی چرخه شستشو یک فنجان کوچک سرکه اضافه می‌کنید، با این کار خود، رسوب مواد آهکی در ماشین لباسشویی را دشوار می‌سازید.

 

بیشتر بخوانید: چه طور جای سوختگی اتو را روی پارچه و لباس از بین ببریم

 

ماشین لباسشویی با سرکه روان تر کار می کند

سرکه به روان تر و تمیزتر بودن ماشین لباسشویی کمک می‌کند. علاوه بر این بار‌های الکترواستاتیک در بسیاری از لباس‌ها به خصوص به هنگام زمستان ظاهر می‌شوند؛ برای همین افزودن مقداری سرکه به چرخه شستشو برای رهایی از این بار‌ها مفید است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.