2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
کیسان دیباج چگونه در نقش سهراب در سریال از سرنوشت درخشید

کیسان دیباج چگونه در نقش سهراب در سریال از سرنوشت درخشید

کیسان دیباج برای بازی در نقش سهراب چه شانس‌هایی داشت و چه مشکلات و سختی‌هایی پیش رویش بود؟

دوات آنلاین- کیسان دیباج با نقش سهراب در سریال از سرنوشت بسیار درخشید. او از معدود بازیگرانی است که این شانس را پیدا می‌کنند که در اولین کار خود به شهرت و محبوبیت زیاد دست پیدا کند. این اتفاق همانقدر که برای دیباج می‌تواند جذاب باشد خطراتی هم به دنبال دارد و ادامه راه بازیگری را برای او دشوار می‌کند.

 

کیسان دیباج؛ تئاتر و موسیقی

دیباج متولد سال 1374 است و تا قبل از سریال از سرنوشت جلوی دوربین نرفته بود اما تجربه بازیگری داشت و در چند نمایش بازی کرده بود.

 

او در این باره گفته است: من تئاتر کار می‌کنم و دانشجوی تئاتر بوده ام. فارغ التحصیل دانشگاه هنر و معماری هستم.

 

دبیاج علاوه بر نمایش در موسیقی نیز فعالیت می‌کرد. او گفته است: من علاقمند به خوانندگی هستم  و پیانو می‌زدم و یک قطعه پخش شده دارم،  اما بازیگری برای من اصل بوده و خوانندگی برای من دلی  است.

کیسان دیباج در نقش سهراب در سریال از سرنوشت

انتخاب برای نقش سهراب در سریال از سرنوشت

در انتخاب شدن کیسان دیباج برای نقش سهراب در سریال از سرنوشت کمی شانس دخیل بود. ماجرا از این قرار است که یکی از دوستان دیباج او را به گروه تولید معرفی کرد. اما بعد از شانس آشنایی اولیه کیسان توانست هنرش را نشان بدهد. او برای این‌که این نقش را به دست بیاورد تست داد و بالاخره نظر کارگردان را جلب کرد.

 

نظر دیباج درباره نقش سهراب

کیسان دیباج درباره سهراب گفته است: نقش سهراب سختی خاص خود را دارد،تلخ و شیرین این نقش را دوست داشتم.

 

او نگران بود که آیا می‌تواند از عهده این نقش به خوبی بربیاید. خودش گفته است: طبیعی است که من هم نگرانی های خودم را داشتم و هر نقشی هم سختی ها و چالش های خودش را دارد. اما تلاش کردم کار را به نحو مطلوب انجام بدهم.

 

چند عامل به این بازیگر کمک کرد تا بتواند کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد. خودش درباره این عوامل توضیح داده است: من سعی می کنم در هر کجا که هستم از همه کسانی که با آن ها کار می کنم، بیاموزم و به خودم اضافه کنم. ما خوش اقبال بودیم که توانسته ایم با عزیزانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، مائده طهماسبی و… کار کنیم و من سعی کردم همواره از آن ها بیاموزم و از راهنمایی هایشان استفاده کنم.

 

بیشتر بخوانید: دارا حیایی این روزها چه کار می‌کند

 

دیباج همچنین درباره کارگردانان این سریال توضیح داد: هر دو کارگردان آقای  خردمندان و بذرافشان بسیار خوب بودند  و خیلی به ما کمک کردند و ما از راهنمایی آنها  استفاده کردیم البته دو سلیقه متفاوت دارند و می توان گفت  فصل دوم و سوم برای ما مثل دو پروژه مختلف رقم خورد.

 

او همچنین گفته است: سعی کردم طبق فیلمنامه و چیزی که کارگردان از من می خواهد اجرا کنم. فیلمنامه خیلی خوب نوشته شده بود و شخصیت ها درست و دقیق بودند. من هم به عنوان بازیگر سعی کردم که تمام انرژی ام را برای نقش بگذارم.

کیسان دیباج و امین حیایی رابطه دوستانه ای با هم دارند

رابطه کیسان دیباج با دارا حیایی

کیسان دیباج و دارا حیایی بخشی از موفقیت خود را در سریال از سرنوشت مدیون یکدیگر هستند. هاشم و سهراب دو رفیق جدا نشدنی در خارج از دنیای تصویر نیز با هم رفیق هستند.

 

دیباج درباره دارا حیایی گفته است:من و دارا یکدیگر را از قبل می‌شناختیم و رفاقت ما بعد از سریال خیلی بهتر شده است، می توانم بگویم رفاقت ما شبیه سهراب و هاشم شده است و  رفاقت قبلی ما برای به تصویر کشیدن رفاقت در سریال  از سرنوشت بسیار کمک کرد.

 

دارا حیایی نیز درباره دیباج گفته است: همان زمان که در سریال با هم بازی می‌کردیم واقعا دوست واقعی شده بودیم و تا الان هم ارتباط مان را حفظ کردیم و به عبارتی برادر هم شدیم.

کیسان دیباج قصد دارد به بازیگری ادامه بدهد

هدف اصلی کیسان دیباج

دیباج تصمیم خودش را گرفته و قصد دارد بازیگری کاملا حرفه‌ای شود او بعد از سریال از سرنوشت چند پیشنهاد کار داشت که البته به آنها جواب مثبت نداد و قصد دارد بیشتر فکر کند و کارهایش را با وسواس بیشتری انتخاب کند. او در یکی از دلنوشته‌های اینستاگرامی درباره هدف در زندگی نوشته است:

هر روزی که حس کردی خسته شدی ، گیج شدی ، حس کردی که راهت رو گم کردی و نمیدونی باید چیکار کنی

چشماتو ببند هدف هات رو مرور کن

به خودت یاد آوری کن که از دنیا چی میخوای و برای چی تا اینجا اومدی

اون وقت فقط یه قدم ، فقط یه قدم به سمت هدف هات بردار و مطمئن باش که از پسش بر میای

یادت باشه فرق اونایی که رسیدن با اونایی که نرسیدن تو همین قدم های به ظاهر کوچیک اما بزرگه

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.