2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
اعدام عامل جنایت در پارک

اعدام عامل جنایت در پارک

متهم گفته بود زمان حادثه مست بود و نتوانست عصبانیت خودش را کنترل کند.

دوات آنلاین- پسر جوانی که دو سال قبل در درگیری پسر دیگری را داخل پارکی در غرب تهران به قتل رسانده ‌بود در زندان رجایی‌شهر قصاص شد.

 

به نوشته روزنامه جوان روز ۲۶ اردیبهشت‌سال‌۹۷ بود که مأموران پلیس تهران از درگیری خونینی داخل پارکی حوالی منطقه کن با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه با جسد پسر جوانی به نام کامران روبه‌رو شدند که با اصابت ضربه چاقو به قلبش به قتل رسیده بود.

 

گفته‌های شاهدان عینی حکایت از آن داشت لحظاتی قبل مقتول با پسر جوان ناشناسی درگیر می‌شود که در آن درگیری پسر ناشناس با چاقویی که همراه داشته ضربه‌ای به کامران می‌زند و بعد از محل فرار می‌کند. بدین ترتیب همزمان با انتقال جسد کامران به پزشکی قانونی مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.

 

مأموران پلیس در نهایت با مشخصاتی که شاهدان عینی حادثه در اختیار آن‌ها گذاشته بودند موفق شدند قاتل ۱۹ ساله را به نام پیمان شناسایی و پس از گذشت چند روز از حادثه بازداشت کنند.

 

مست بودم

متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به قتل پسر جوان اعتراف کرد و گفت: آن روز مست بودم که برای هواخوری به پارک رفتم. پس از اینکه کمی داخل پارک چرخیدم با پسر جوانی روبه‌رو شدم که تنه به تنه شدیم. او به من اعتراض کرد و گفت «مگر کوری جلوی پایت را نمی‌بینی» که با هم درگیر شدیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت یکدیگر را کتک زدیم که در جریان آن من زمین خوردم. حالت عادی نداشتم و از طرفی هم خیلی عصبانی شده بودم که چاقویم را از جیبم بیرون آوردم و ضربه‌ای به او زدم. وقتی پسر جوان خونین روی زمین افتاد، از ترس فرار کردم، اما هرگز فکر نمی‌کردم که به قتل برسد تا اینکه دستگیر شدم و فهمیدم او فوت کرده است.

 

اجرای حکم

متهم پس از تحقیقات تکمیلی و صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمد در شعبه‌۷ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. اولیای‌دم برای قاتل درخواست قصاص کردند و هیئت قضایی هم متهم را مجرم شناختند و به جرم قتل عمد به قصاص محکوم کردند. رأی دادگاه پس از تأیید در یکی از شعبه‌های دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده‌شد تا اینکه چند روز قبل متهم پس از گرفتن استیذان حکمش در زندان رجایی‌شهر کرج با چوبه ‌دار قصاص شد. بدین ترتیب با قصاص قاتل پرونده قتل پارک کن برای همیشه بسته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.