2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
برای تقویت ریه در برابر کرونا چه کار کنیم

برای تقویت ریه در برابر کرونا چه کار کنیم

اگر دنبال راهی برای تقویت ریه‌های خود هستید توصیه دکتر مسعود مردانی را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین- تا زمانی که واکسن کرونا تولید و توزیع نشده چاره‌ای نداریم جز این‌که با رعایت توصیه‌های بهداشتی تا حد امکان خودمان را از این ویروس دور نگه داریم. از طرفی می‌توانیم با کارهای ساده به تقویت ریه خود کمک کنیم.

 

ارتباط چاقی و کرونا

مسعود مردانی، متخصص بیماری های عفونی در گفت وگو با خبرگزاری فارس، گفت: متأسفانه افراد چاق در صورت ابتلا به کرونا شکل وخیم تر را می گیرند. بنابراین داشتن رژیم غذایی مناسب و پرهیز از اضافه و وزن چاقی یکی از راه های پیشگیری از کرونا است.

برای پیشگیری از کرونا باید ریه خود را تقویت کنیم

تفاوت سیستم ایمنی زنان و مردان

مردانی درباره تأثیر ویروس کرونا بر سیستم ایمنی زنان و مردان هم خاطرنشان کرد: اثر ویروس کرونا بر زن و مرد متفاوت عمل می کند، در واقع تفاوت ژنتیکی بین آقایان و خانم ها وجود دارد که باعث ابتلای بیشتر مردان به کرونا  می شود و حتی افزایش مرگ و میر بر اثر کرونا در مردان نسبت به زنان دیده شده است.

تقویت ریه با چه روشی امکان پذیر است

راهی برای تقویت ریه

مردانی ورزش های هوازی ریوی برای بهبود اکسیژیناسیون و تقویت ریه افراد مبتلا به کرونا را مفید دانست و گفت: حتی موقعیت ها و حرکاتی که در تصاویر و فیلم ها آموزش داده می شود برای بهبود مبتلایان به کرونا می تواند کمک کننده باشد و زودتر بهبود می یابند.

 

وی توصیه ای هم برای افراد سالم داشت: افراد سالم می توانند برای پیشگیری از بیماری و تقویت ریه هایشان  نفس عمیق بشکند. همچنین ورزش های صبحگاهی به منظور تقویت ریه بسیار خوب است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.