2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
دارا حیایی این روزها چه کار می‌کند

دارا حیایی این روزها چه کار می‌کند

آیا دارا حیایی بعد از سریال از سرنوشت در فیلم یا مجموعه تلویزیونی دیگری بازی کرده است؟

دوات آنلاین- دارا حیایی اگرچه با سریال از سرنوشت و نقش هاشم بسیار معروف و محبوب شد اما قبل از آن هم تجربه بازیگری داشت. او این روزها چه کار می‌کند و قرار است در چه فیلیمی بازی کند؟

دارا حیایی در کنار پدرش امین

زندگی در خانواده هنری

دارا حیایی ماه پیش 24 ساله‌شدنش را جشن گرفت. او هنوز بسیار جوان است ومسیری طولانی را در پیش دارد.

 

دارا حیایی از کودکی با دنیای هنر آشنا شبوده و همین هم تا حد زیادی به او کمک کرده تا با چشم باز دنبال بازیگر شدن برود. پدر او را که همه می‌شناسند. مادرش مونا بانکی پور نیز بازیگری کاملا شناخته شده است که البته مدتی است کمتر او را می‌بینیم.

 

علاوه بر این مادربزرگ مادری دارا یعنی فرزانه داوری ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد اما بعد از آن بازیگری را کنار گذاشت.

دارا حیایی بعد از سریال از سرنوشت در فیلم دیگری بازی نکرده است

شخصیت مستقل دارا حیایی

دارا حیایی گفته قصد دارد به بازیگری ادامه بدهد و در واقع همان حرفه و هنر پدرش امین حیایی را دنبال کند البته دارا دوست ندارد ورودش به دنیای هنرپیشگی را به پدرش نسبت بدهند و می‌گوید اگرچه از او بسیار یاد گرفته و راهنمایی شده اما شخصیت مستقل خودش را دارد.

 

دارا حیایی البته توانسته این ادعا را با بازی درخشانی که سریال از سرنوشت در نقش هاشم داشت ثابت کند و نشان بدهد در دنیای بازیگری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او گفته: برای من تبدیل به اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد. نمی خواهم همیشه روی پرده سینما باشم اما از من به بدی یاد شود. می خواهم در آینده حتی درصورتی که یک کار میکنم آن کار قابل دفاع و با ارزش باشد.

 

او قبل از سریال از سرنوشت در فیلم سینمایی شعله ور به کارگردانی حمید نعمت ا... بازی کرد و اتفاقا همبازی پدرش بود.

 

پیشنهادهایی برای دارا حیایی

دارا بعد از از سرنوشت چند پیشنهاد برای بازی در فیلم و سریال داشته اما این پیشنهادها را قبول نکرده و گفته عجله‌ای برای بازی در کار تازه ندارد و می‌خواهد فقط وقتی جلوی دوربین برود که کار مورد پسندش باشد و بداند نتیجه قابل قبول خواهد بود.

 

بنابراین دارا فعلا کار خاصی را در زمینه بازیگری پیش نمی‌برد و اتفاقا همین نشان می‌دهد او کاملا نسبت به شرایطش آگاه است و برای بیشتر دیده شدن عطش ندارد بلکه ترجیح می‌دهد خوب دیده شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
لاریسا 1401/07/21
آقای دارا حیایی امیدوارم بهترین آینده روبه روی شما باشه امید وارم یه روز بتونم از نزدیک شما رو ببینم طرفدارتونم تا ابد😘😘😘😘😘💋💋💋💋💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
... 1399/08/15
اقای حیایی امیدوارم همیشه موفق باشید خیلییییی نقش شما را در ازسرنوشت دوست دارم که بر خلاف فیلم شما نقش خندانی دارید و این خیلی خوبه امیدوارم120 ساله شید🎁💝🎉
ناشناس 1399/08/09
خوبه ولی فکر نمیکنم به اندازه پدرشون خوب باشن
رضا 1399/08/08
آقای حیایی روزگاری خوبی در پیش توعه
مهدیس 1399/08/08
خوبه نقششون رو خیلی دوست دارم 💕موفق باشند❤❤❤
یلداسنائی 1399/08/08
اقای حیایی امید وارم روز خوبی داشته باشید من ش ما را خیلی دوست دارم
مبینا 1399/08/08
دوستشون دارم امیدوارم هرجا هستن موفق باشن وشاد😊
هانیه 1399/08/08
سلام اقای حیایی ایشاالله موفق باشید
کارینا 1399/08/08
بازم فیلم بازی کن البته خندان مثل از سرنوشت
ناشناس 1399/08/07
بسیار عالی موفق باشی بازیگر جوان

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.