2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مخالفت داماد با طلاق پدرزن رنگ خون گرفت

مخالفت داماد با طلاق پدرزن رنگ خون گرفت

داماد جوان قصد داشت مانع پدرزنش برای طلاق دادن همسر دوم شود که این حادثه رخ داد.

دوات آنلاین- مرد جوانی پس از یک درگیری ساده با «پدرزنش» در دفتر خدمات قضایی، او را به قتل رساند.

 

این حادثه تلخ بیست و هشتم مهر در یکی از دفاتر خدمات قضایی در بولوار طبرسی مشهد در حالی رخ داد که پیرمرد 62 ساله ای به قصد انجام مقدمات قضایی برای طلاق همسر دومش وارد یکی از دفاتر خدمات قضایی شد اما همسر پیرمرد به همراه داماد 30 ساله اش وارد دفتر شد که این موضوع مورد اعتراض پیرمرد قرار گرفت.

 

پیرمرد می گفت چرا دامادش وارد این ماجرا شده است به همین دلیل به درگیری لفظی با داماد جوان پرداخت اما در همین هنگام، داماد جوان «پدرزن» را هل داد که او از پشت سر روی سنگفرش دفتر خدمات قضایی افتاد و دچار ضربه مغزی شد. پیرمرد که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شده بود به کما رفت و چندین ساعت بعد نیز جان سپرد.

 

به دنبال گزارش این حادثه به قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شد. قاضی احمدی نژاد که در کنار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، آن ها را با دستورات ویژه قضایی راهنمایی می کرد، داماد جوان را با ارشاد و نصایح تلفنی به میدان شهید فهمیده مشهد کشاند و به این ترتیب این متهم به قتل دستگیر شد و بازجویی از وی ادامه یافت.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.