2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
ماجراهای تازه در سریال نون-خ 3

ماجراهای تازه در سریال نون-خ 3

فصل سوم سریال نون-خ علاوه بر کرمانشاه به شمال کشور هم سر می‌زند و ماجرای تازه‌ای رخ می‌دهد.

دوات آنلاین -سعید آقاخانی و همکارانش این روزها سخت مشغول کار هستند تا فصل سوم سریال نون-خ را در 15 قسمت برای پخش در نوروز آماده کنند. در این فصل از سریال اتفاقات تازه‌ای رخ می‌دهد.

عکسی از سریال نون-خ

از اکبر عبدی تا آذرنگ در سریال نون-خ

اضافه شدن اکبر عبدی به سریال نون-خ خبری است که احتمالا قبلا خوانده و شنیده‌اید. به این ترتیب باید منتظر شخصیت جدید در این سریال باشیم؛ شخصیتی که نقشش را سلطان کمدی بازی می‌کند و قطعا بسیار جذاب خواهد بود. مهدی فرجی، تهیه کننده این سریال درباره اکبر عبدی به ایسنا گفت: آقای عبدی سرمایه بازیگری ما در کشور هستند و تاکنون توانسته‌اند نقش‌ها و سبک‌های مختلفی را در سینما و تلویزیون کار کنند؛ کارهای ماندگار و فراموش نشدنی از ایشان کم نیست. ما هم از همین ظرفیت استفاده کردیم.

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا درآوردن گویش کردی برای اکبر عبدی امکان پذیر است؟ عنوان کرد: آقای عبدی گویش های مختلف را تجربه کرده اند و از همه موفق بیرون آمده اند. فکر می‌کنم حضور ایشان به جذابیت سریال «نون.خ» اضافه خواهد کرد.

 

علاوه بر این شاهد بازگشت علی صادقی نیز هستیم که این عامل نیز بر جذابیت سریال اضافه خواهد کرد. حمیدرضا آذرنگ نیز در نقش عمو خلیل همچنان در این سریال حضور دارد.

عکسی از سریال نون-خ

سفر به شمال کشور

البته آنچه گفته شد تمام اتفاقات تازه فصل سوم سریال نون-خ نیست بلکه در این فصل شاهد سفر به شمال کشور هم خواهیم بود. فرجی در خصوص فیلمبرداری سریال در شهرهای دیگر و اضافه شدن قومیتی جدید، به تسنیم توضیح داد: ما این روزها در تهران فیلمبرداری داریم و به دو استان خواهیم رفت که یکی در مناطق غرب کشور و دیگری در مناطق شمالی قرار دارد. جالب است بدانید که در جریان فصل جدید "نون.خ" قومیت دیگری را خواهیم داشت که به قصه اضافه می‌شود.

 

ماجراهای روناک در نون-خ

روناک با بازی صهبا شرافتی در فصل سوم نون-خ نیز حضور دارد و اتفاقا در این فصل با شخصیت او بیشتر آشنا می‌شویم و قرار است بفهمیم این دختر به چه دلیل با دایی‌اش زندگی می‌کند و گذشته او چیست. علاوه بر آن شیرین با بازی ندا قاسمی هم در این فصل ازدواج خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
دریا 1400/08/30
ممنون از سریال زیبای نون خ چرا در این فصل 3 عمو خلیل نیست من وتقعا بازی ایشان را دوست دارن و غیبت ایشان از اشتیاقم کم کرده تورو خدا زودتر عمو خلیل رو بیارین
مهرداد 1399/08/16
واقعا آقایه آقاخانی دمت گرم هم زیبایی هایه غرب کشوربخصوص استان فرازمینیه کرمانشاه روخوب نشون دادی هم فرهنگه بینظیر این مردم نجیب تاریخ رو هم کرد و هم لر اقا دمت گرم ...من خودم بچه تهرانم ولی عاشقه غرب کشور و زاگرس هستم
مدرس پور 1399/08/15
فیلم باحالی است دوستش دارم فکر کنم فصل جدید باحال بشه😉 ممنون از کارگردان خوب این سریال😋😋😋😋😊😊😊
ناشناس 1399/08/13
عالی عالی
رضا 1399/08/02
خيلي شخصيت نورالدين را دوست دارم
لر 1399/08/01
عاشق فیلم ن خ هستم خودم آقای سعید آقاخانی چندتا فیلم درست کردم
امامی. 1399/08/01
سریال ن خ تنها سریالیه که زبان انتقادی داره ومشکلات منطقه را بخوبی به تصویر کشیده .( زلزله غرب کشور) امیدواریم این روش ادامه دارباشه.
ناشناس 1399/08/01
مشتاق‌دیدن‌‌برنامه‌خوب‌ن‌خ‌هستیم‌فقط‌اگه‌میرین‌شمال‌ اونجاهم‌لباس‌محلی‌بپوشن‌وکردهاهم‌لباس‌محلیشونو‌ بپوشن‌چون‌لباس‌خانما‌خیلی‌زیبا‌وجذابه‌وآرزوی‌سلامتی‌ وموفقیت‌برای‌تک‌تکتون‌رو‌داریم‌‌تا‌عید‌
مهلا 1399/07/30
کاش کژالم بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.