2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
اعتراف هولناک مرد جنایتکار به قتل‌عام خانوادگی

اعتراف هولناک مرد جنایتکار به قتل‌عام خانوادگی

مرد جنایتکار برای فرار از پرداخت بدهی 3 عضو خانواده‌ای را به قتل رساند.

دوات آنلاین - پرونده ناپدید شدن سه عضو خانواده‌ای در کرج با اعتراف یکی از بستگان‌شان به قتل آنها وارد مرحله تازه‌ای شد. متهم اعتراف کرد بعد از خفه کردن قربانیان جسدشان را در ویلایی در لنگرود دفن کرده است.

 

به نوشته روزنامه جام‌جم، 15 مهر امسال مردی با مراجعه به پلیس آگاهی استان البرز از ناپدید شدن مرموز اعضای خانواده برادرش خبر داد و گفت: برادرم همراه همسر و پسر 10 ساله‌شان از ششم مهر ناپدید شده‌اند و هیچ خبری از آنها در دست نیست. تلفن همراه برادرم نیز خاموش است. به مقابل خانه‌شان رفتم که در را باز نکردند اما ماشین برادرم در حیاط خانه بود. او اگر به مسافرت می‌رفت من را خبر می‌کرد و با ماشین خودش می‌رفت. به همین خاطر به موضوع مشکوک هستم.

 

پس از این شکایت پرونده با دستور بازپرس دادسرای جنایی کرج تشکیل شد و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تحقیقات در این‌باره را آغاز کردند. کارآگاهان در ابتدا به بررسی خانه پرداختند اما هیچ ردی از درگیری در خانه دیده نشد. با توجه به مشکوک بودن موضوع و حساسیت ماجرا، کارآگاهان با دستور رئیس پلیس آگاهی البرز تجسس‌های خود را گسترده‌تر کرده و به یکی از بستگان مرد صاحبخانه مشکوک شده و دریافتند آخرین بار اعضای این خانواده در خودروی این مرد مشاهده شده‌اند.

 

این مرد به عنوان مظنون با دستور قضایی بازداشت شد و کارآگاهان به تحقیق از او پرداختند. مرد 48 ساله به نام رشید در تحقیقات گفت: مرد ناپدیدشده به نام محسن و همسرش به خاطر این‌که بچه‌دار نمی‌شدند پسری را از پرورشگاه گرفته و او را بزرگ کرده بودند. چند روز قبل پدر و مادر واقعی کودک پیدا شده و می‌خواستند پسرشان را از آنها بگیرند. به همین خاطر محسن و همسرش تصمیم گرفتند به زرند فرار کنند تا بهزیستی بچه را از آنها نگیرد. من آنها را به شهرستان زرند برده و دیگر از آنها خبر ندارم.

 

اعتراف به 3جنایت

سرهنگ نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این‌باره به جام‌جم گفت: پس از طرح این ادعا تیمی از ماموران راهی شهرستان زرند شد اما با بررسی‌های علمی و تخصصی دریافت این ادعا صحت ندارد. سناریوپردازی‌های تنها مظنون پرونده احتمال جنایی بودن ماجرا را مطرح کرد به همین خاطر به بازجویی‌ها ادامه دادیم تا این‌که روز سه‌شنبه او لب به اعتراف گشود و به قتل سه عضو این خانواده اعتراف کرد.

 

متهم در بازجویی‌ها مدعی شد، محسن از بستگانم بود و از من پولی طلب داشت و نمی‌توانستم طلبش را بدهم. چند بار سراغ پولش را گرفت اما نتوانستم پرداخت کنم. به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کردم تا مجبور به پرداخت بدهی‌ام نشوم. ششم مهرماه آنها را سوار خودرویم کرده و در قزوین آبمیوه خریدم و داخل آن قرص خواب‌آور ریختم و به آنها دادم. به نزدیکی رودبار رسیده بودیم که هر سه نفر بیهوش شدند. قرار بود برای ویلای دوستم اتاقکی بسازم.

 

به مقابل خانه‌اش رفتم و کلید ویلایش در لنگرود را گرفتم تا اتاقک را بسازم. وقتی وارد حیاط شدم، ابتدا محسن را از ماشین بیرون آورده و خفه کردم. بعد نوبت همسرش رسید. او را هم خفه کردم. در این هنگام پسرشان بیدار شد و با دیدن جسد مادرش شروع به گریه کرد که مجبور شدم او را هم خفه کنم. گودالی حفر و اجساد را در آن دفن کردم و روی آنها بتون ریختم. بعد هم روی بتون اتاقک را ساخته و به کرج بازگشتم. وقتی ماموران دستگیرم کردند برای فرار از مجازات تصمیم به سناریوسازی گرفتم.

 

رئیس آگاهی البرز در ادامه تاکید کرد: بعد از اعترافات این مرد، تیمی از ماموران شامگاه سه‌شنبه همراه متهم راهی ویلای مورد نظر در لنگرود شد تا ادعای او را درباره قتل و دفن اجساد بررسی کند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.