2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
صحنه سازی مرد جنایتکار برای قتل همسر و فرزند

صحنه سازی مرد جنایتکار برای قتل همسر و فرزند

این مرد گفته انگیزه‌اش از جنایت اختلافات خانوادگی بوده است.

دوات آنلاین -مردی که بعد از قتل همسر و فرزندش باصحنه سازی قصد داشت از مجازات فرار کند، در جریان تحقیقات پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.

 

به گزارش روزنامه جام جم، چندی قبل ماموران پلیس آگاهی شهرستان بویراحمد در جریان سقوط خودرویی به دره در یکی از روستاهای بخش لوداب قرار گرفتند.

 

در بررسی ها مشخص شد، خودروی پیکان به دلیل نامعلومی از جاده اصلی منحرف شده و به دره سقوط کرده بود. خودرو در انتهای دره واژگون شده و همسر و فرزند راننده بر اثر شدت جراحات در دم جان باخته بودند.

 

ادعاهای مرد راننده

راننده در جریان تحقیقات گفت: در جاده در حال رانندگی بودم که ناگهان ماشین ترمز خالی کرد و به سمت دره منحرف شدم. خودم را از خودرو به بیرون پرت کردم، اما همسر و فرزندم در ماشین گرفتار شده و جان باختند.

 

سرهنگ بالش زر، رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: با توجه به موقعیت محل تصادف و همچنین اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو و نظریه افسر کارشناس پلیس راه در صحنه و براساس اعلام پلیس راه، مشخص شد که تصادف ساختگی است. بنابراین بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: برای بررسی موضوع گروهی متشکل از کارآگاهان اداره آگاهی استان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، همراه تعدادی از کارشناسان تصادفات و راننده خودرو در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

 

اعتراف به قتل

متهم پس از حضور در محل حادثه به اداره آگاهی استان منتقل شد و در بازجویی های اولیه اظهارکرد: در روز حادثه همسر و فرزند خردسالم را سوار بر خودرو کردم و با صحنه سازی و تصادف ساختگی در سه کیلومتری بیرون از روستا خودرو را از کوهها به سمت دره ها حرکت دادم و خودم را از خودرو پایین انداختم.

 

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی عنوان کرد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.