2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اتهام قتل عمد برای فروشنده مشروبات دست ساز

اتهام قتل عمد برای فروشنده مشروبات دست ساز

متهم مشروبات را برای کسب سود بیشتر دستکاری می‌کرد. او متهم است باعث مرگ یکی از مشتریانش شده است.

دوات آنلاین -پسر جوانی که متهم است به خاطر فروش مشروبات دست‌ساز مرگ یکی از مشتریانش را رقم زده به اتهام مباشرت در قتل عمد بازداشت شد و مورد تحقیق قرار گرفت.

 

به نوشته روزنامه جوان  چندی قبل قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌ها با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. بررسی‌ها نشان داد پسر جوان که پیمان نام دارد، ساعتی قبل در حالی که حالش بد بوده اعضای خانواده‌اش او را برای درمان به بیمارستان منتقل می‌کنند، اما تلاش تیم پزشکی برای نجات او نتیجه نمی‌دهد و پسر جوان در بیمارستان فوت می‌کند.

 

همزمان با ادامه تحقیقات تیم پزشکی اعلام کردند، وی بر اثر مسمومیت دارویی به کام مرگ رفته است، اما خانواده وی مدعی بودند که پسرشان خودکشی نکرده است.

 

مشروب مسموم؛ عامل مرگ

بدین ترتیب جسد به دستور بازپرس جنایی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد تا اینکه مدتی بعد پزشکی قانونی اعلام کرد، پیمان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز مسموم، فوت کرده است.

 

با اعلام نظریه پزشکی قانونی مأموران پلیس تحقیقات خود را درباره این حادثه ادامه دادند تا اینکه دریافتند، پیمان از مدتی قبل با دو پسر جوان به نام‌های شهروز و سیروس که هر دو مشروب فروش هستند، ارتباط داشته‌است.

 

بازجویی از متهمان

بنابراین دو پسر جوان به عنوان مظنونان حادثه بازداشت و به اداره پلیس منتقل شدند.

 

دو متهم در بازجویی‌ها ارتباط با پیمان را قبول کردند، اما مدعی شدند که وی مشروبات دست‌ساز را از پسر دیگری به نام فرمان خریده است.

 

یکی از متهمان گفت: من و دوستم مشروب می‌فروشیم و پیمان هم مشتری ما بود، اما از مدتی قبل او مشتری فرمان شد و از او مشروب می‌خرید. البته فرمان هم مشروب از ما می‌خرید و به دیگران می‌فروخت که مدتی قبل فهمیدیم او مشروبات دست‌ساز هم درست می‌کند و به دیگران می‌فروشد.

 

پس از این مأموران فرمان را بازداشت کردند و از وی تحقیق کردند.

 

متهم در بازجویی‌ها به فروش مشروبات الکلی به پیمان اعتراف کرد، اما مدعی شد که مشروبات را دستکاری نکرده است.

 

وی گفت: من یکسال است که مشروب می‌فروشم و پیمان هم مشتری دائمی من بود. البته من مشروبات الکلی را از شهروز و سیروس می‌خریدم و بعد کمی گرانتر به مشتریانم می‌فروختم. روز حادثه پیمان یک شیشه مشروب به قیمت ۱۵۰‌هزار تومان از من خرید و به خانه‌شان رفت، اما من آن مشروب را دستکاری نکردم و نمی‌دانم چطور او مسموم شده و فوت کرده است.

 

پس از اعتراف متهم، مأموران به دستور بازپرس دست به تحقیقات میدانی زدند که دریافتند فرمان مشروبات دست ساز الکلی به مشتریانش می‌فروخته است و گاهی هم مشروبات الکلی را برای سود بیشتر دستکاری می‌کرده است.

 

بنابراین متهم در ادامه به دستور بازپرس ساسان غلامی به اتهام مباشرت در قتل عمدی پیمان برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.