2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مرجان محتشم بازیگر نقش خانم کوچیک در سریال پس از باران

بیوگرافی کامل مرجان محتشم بازیگر نقش خانم کوچیک در سریال پس از باران

مرجان محتشم که به خاطر نقش شهربانو در سریال پس از باران در یادها مانده سال‌ها است که از بازیگری فاصله گرفته است.

دوات آنلاین -مرجان محتشم که با بازی در نقش شهربانو یا خانم کوچیک در سریال پس از باران به شهرت زیادی رسید سال‌ها است که در هیچ فیلم و سریالی بازی نمی‌کند. با بیوگرافی این بانوی هنرمند آشنا شوید.

 

نام اصلی مرجان محتشم، مریم محتشمی است و در واقع او با نام هنری‌اش شناخته می‌شود. او روز 13 اسفند سال 1348 به دنیا آمده و بازیگری را از سال 1376 با حضور در سریال بهشت گمشده که کامران قدکچیان آن را کارگردانی کرده به صورت حرفه‌ای شروع کرد. البته قبل از آن در یک مجموعه دیگر نیز حضور داشت. او بیشتر در تلویزیون فعال بود و فقط یک فیلم سینمایی دارد و آن هم رز زرد است که تولید سال 1381 است.

مرجان محتشم نقش خانک کوچیک یا شهربانو را در سریال پس از باران به زیبایی بازی کرد

شهرت با نقش خانم کوچیک پس از باران

مرجان محتشم وقتی در سریال پس از باران در نقش شهربانو یا خانم کوچیک ظاهر شد به شهرت بسیار زیادی رسید. او این نقش را به زیبایی هر چه تمام‌تر اجرا کرد. پس از ان انتظار این بود که محتشم در کارهای بیشتری حاضر شود اما این‌گونه نشد.

 

دلیل کم کاری مرجان محتشم

این بانوی هنرمند گفته است: من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم. متأسفانه برخی از بازیگران با تن دادن به روابطی برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می‌کنند. کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم. متأسفانه برخی از بازیگران هستند که برای محبوبیت کاذب و بودن در عرصه، این بی‌اخلاقی‌ها را بدون در نظر گرفتن نقش خدا در زندگی به جان می‌خرند.

 

او در دی ماه ۱۳۹۶ وی در برنامه دورهمی حضور یافت و در خصوص عدم فعالیتش گفت: «همیشه تاکیدم بر این بود که کم‌کار کنم و این را ثابت کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست آن گزیده‌کاری را از من بگیرد. متأسفانه روزهای پایانی سال ۹۱ پدرم و دو سال بعد برادرم و هشت ماه پیش مادرم را از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ باعث شد، مدت طولانی را کار نکنم. البته که در این سال‌ها دوران طلایی را برای کار هنری از دست دادم اما پشیمان نیستم.»

مرجان محتشم با نقش خانم کوچیک در سریال پس از باران به شهرت رسید

بیماری مرجان محتشم

مرجان محتشم سال ۱۳۹۱ با یک بیماری سخت دست و پنجه نرم می‌کرد و در حالی که در تأمین هزینه‌های درمان خود با مشکل مواجه شده بود گفته: من حتی در حال حاضر از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم و در حال حاضر تنها با طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می‌کنم.

 

سریال‌های مرجان محتشم

مجموعه تلویزیونی

۱۳۷۴ - حقیقت در آینه (اسماعیل میهن دوست)

۱۳۷۵ - بهشت گم‌شده (کامران قدکچیان

۱۳۷۵ - طلیعه (بهرام علیان)

۱۳۷۵ - معصومه (مسعود رشیدی)

۱۳۷۶ - فراق (مسعود رشیدی)

۱۳۷۶ - آژانس دوستی (احمد رمضان‌زاده)

۱۳۷۷ - فکر پلید (محسن شاه محمدی

۱۳۷۸ - پس از باران (سعید سلطانی)

۱۳۷۹ - قلب یخی (مسعود رشیدی)

۱۳۸۲ - مهمان‌پذیر طوبی (منوچهر پوراحمد)

۱۳۸۴ - ریحانه (سیروس مقدم

۱۳۸۵ - پرواز در حباب (سیروس مقدم

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.