2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
التماس‌های زن سرطانی برای نجات از دام 3 مرد شیطان صفت

التماس‌های زن سرطانی برای نجات از دام 3 مرد شیطان صفت

متهمان بعد از دستگیری به ربودن 10 مسافر و تعرض به سه زن اعتراف کردند.

دوات آنلاین -سه مرد شیطان صفت که در پوشش مسافربر زنان را ربوده و در بیابان مورد آزار و اذیت قرار می دادند، در عملیات ضربتی پلیس استان البرز دستگیر شدند.

 

اعضای این باند وقتی فهمیدند یکی از طعمه هایشان مبتلا به سرطان است، او را رها کردند.

 

به گزارش روزنامه جام جم، ده روز قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی استان البرز با طرح شکایتی، راز جنایت های سیاه اعضای این باند را فاش کرد.

 

حرف‌های یک قربانی

زن جوان که به شدت وحشت زده بود به افسر تحقیق اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: دیشب برای رفتن به خانه کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پژوئی با سه سرنشین مقابلم توقف کرد. بعد از سوار شدن به خودرو، راننده تغییر مسیر داد و به سمت صفادشت رفت. به او اعتراض کردم که دو مردی که سرنشین خودرو بودند با چاقو تهدیدم کردند. آنها مرا به بیابان های اطراف صفادشت بردند. پول، طلا و گوشی تلفن همراهم را به آنها دادم تا رهایم کنند، اما آنها تا صبح مرا در بیابان گروگان گرفته و مورد آزار و اذیت شیطانی قرار دادند. آنها سپس مرا در محله ای در کرج از خودرو به بیرون پرت کرده و تهدیدم کردند اگر شکایت کنم، دوباره سراغم می آیند.

 

پس از این شکایت و با دستور دادستان کرج، رسیدگی ویژه به پرونده آغاز شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند.

 

دومین شکایت

در حالی که پلیس سرنخ هایی از اعضای این باند به دست آورده بود، دومین شکایت مطرح شد. زن جوان که مبتلا به سرطان است در شکایت خود گفت: دیروز برای رفتن به خانه سوار یک تاکسی شدم که سه مرد سرنشین آن بودند. آنها در میان راه با چاقو مرا تهدید کرده و به حاشیه شهر بردند، سه مرد زورگیر قصد تجاوز به من را داشتند که با التماس از آنها خواستم به خاطر بیماری ام رهایم کنید. ابتدا حرف هایم را باور نکردند، اما با دیدن مدارک پزشکی ام، با سرقت وسایلی که همراه داشتم، رهایم کردند.

 

دستگیری در عملیات شبانه

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام جم گفت: بررسی شکایت ها نشان داد متهمان با سرقت خودروها در کنار خیابان، در پوشش مسافربر طعمه های خود را در ساعات پایانی روز شکار می کنند. دزدان بعد از ربودن طعمه های خود و سرقت اموالشان، خودرو را رها کرده و سراغ خودروی دیگری می رفتند. آنها وسایل قیمتی داخل خودروها را نیز سرقت می کردند.

 

وی افزود: با تحقیقات علمی هویت سه متهم شناسایی شد و شامگاه جمعه در عملیاتی غافلگیرانه در سرآسیاب ملارد دستگیر شدند. متهمان پس از انتقال به اداره آگاهی به جرایم خود اعتراف کرده و به ربودن ده مسافر و تعرض به سه زن در کرج و شهریار اعتراف کردند. متجاوزان همچنین به سرقت 10 خودرو اعتراف کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.