2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
عاقبت تهدید شوهر با سکه‌های مهریه

عاقبت تهدید شوهر با سکه‌های مهریه

روز عقدم ۳۰۰ سکه بهار آزادی را به عنوان مهریه تعیین کردم، آن زمان به خاطر عشقی که به همسرم داشتم اگر بیشتر هم می خواست، قبول می کردم. تصورش را نمی کردم این مهریه، بلای جان من می شود.

دوات آنلاین -مرد جوان که از تهدیدهای همسرش برای گرفتن مهریه خسته شده بود، به دادگاه خانواده تهران رفت و درخواست طلاق داد. زن جوان وقتی افزایش قیمت سکه را دید، شوهرش را مدام تهدید کرد که مهریه اش را می گیرد. همین مساله باعث شد زندگی این زوج جوان به یکی از پرونده های دادگاه خانواده تبدیل شود.

 

گفته‌های مرد جوان در دادگاه

مرد جوان وقتی در مقابل قاضی دادگاه خانواده قرار گرفت، درحالی که به شدت عصبانی بود، درباره ماجرای زندگی اش گفت: همسرم مرا دیوانه کرده است، روز عقدم ۳۰۰ سکه بهار آزادی را به عنوان مهریه تعیین کردم، آن زمان به خاطر عشقی که به همسرم داشتم اگر بیشتر هم می خواست، قبول می کردم. تصورش را نمی کردم این مهریه، بلای جان من می شود نمی دانستم این موضوع زندگی ام را خراب می کند، تصور نمی کردم لادن تا این اندازه بی انصاف و بی معرفت باشد و بخواهد از این موضوع سوءاستفاده کند. از چند وقت پیش که قیمت سکه بالا رفت، او در هر دعوایی مرا با مهریه اش تهدید می کرد. الان دو سال است دارم تحمل می کنم. دو سال است هر روز باترس اینکه لادن چه زمانی مهریه اش را اجرا می گذارد، زندگی می کنم. او با کوچکترین جروبحثی میگوید مهریه اش را به اجرا می گذارد. هر بار از من چیزی می خواهد و من به او می گویم نه، باز تهدیدم میکند مهریه اش را اجرا می گذارد.

 

لادن هرچیزی را بهانه می کند تا حرف مهریه اش را پیش بکشد و من را تهدید کند، تصورش را هم نمی کردم که او همچین زنی باشد و بخواهد تا این اندازه مرا اذیت کند. باور کنید شبی نمی شود که من کابوس نبینم. همیشه خواب می بینم مامور پلیس آمده و مرا دستبند به دست به زندان برده است، از فکر این موضوع بیمار شده ام و نمی دانم باید چکار کنم.

 

روزی که مهریه را تعیین کردم تنها می خواستم عشقم را به لادن نشان دهم و ثابت کنم چقدر به او اعتماد دارم، ولی لادن از این اعتماد من سوء استفاده و درست چند روز بعد از ازدواجمان شروع به تهدید من کرد. برای همین تصمیم خودم را گرفتم. با خودم گفتم به دادگاه بیایم و همسرم را طلاق بدهم. مهریه اش را هم در حد توانم حاضرم بپردازم تا دیگر از این کابوس رهاشوم.

 

زن جوان چه پاسخی داد

در ادامه همسر این مرد نیزبه قاضی گفت: آقای قاضی، شوهرم رفتارهای خودش را نمی بیند. فقط از من ایراد می گیرد. در صورتی که خودش با من رفتار بدی دارد، به من اهمیت نمی دهد. خیلی وقت است مرا تحقیر می کند. هر بار از او پول می خواهم، غر می زند. حساب تک تک خرج هایم را دارد و بابت آنها کلی سوال از من می پرسد، من هم مجبورم او را با مهریه ام تهدید کنم. من هم از رفتارهایش خسته شدم و دیگر نمی خواهم در کنار این مرد زندگی کنم.

 

در پایان، قاضی این زوج را به صلح و آشتی دعوت کرد و از آنها خواست برای حل شدن مشکلشان با یک مشاوره خانواده صحبت کنند.

 

منبع:‌تپش- روزنامه جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.