2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم مرده خور، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم مرده خور، خلاصه داستان و بازیگران

موضوع فیلم مرده خور چیست و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟

دوات آنلاین -فیلم مرده خور فیلمی با حضور بازیگران مطرح است که داستانی پر افت و خیز و جذاب دارد. این فیلم به کارگردانی صادق صادق ‌دقیقی و تهیه‌کنندگی پروانه مرزبان محصول سال ۱۳۹۸ است.

 

صادق صادق دقیقی و پروانه مرزبان قبل از این در سه فیلم بزرگمرد کوچک، تا آمدن احمد و چهل کچل  با هم همکاری کرده بودند.

 

پروانه مرزبان درباره فیلم مرده خور گفته است: برای مرده ‌خور زحمت بسیاری کشیده شده است و بازیگران آن تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بهترین بازی‌های خود را داشته باشند.

احمد مهران فر در فیلم مرده خور

موضوع فیلم مرده خور

تازه‌ترین اثر صادق دقیقی فیلمی پر افت و خیز است ؛ قصه‌ای حقیقی که به سایه می‌رود و بیرون آمدنش نقاب از چهره‌ها برمی‌دارد؛ درامی اجتماعی که جدال سنت و عصیان و غلبه و شورش را به تصویر کشیده است.

 

مرزبان با اشاره به اینکه این فیلم در جنوب کشور فیلمبرداری شده است، بیان کرد: مرده خور یک اثر اجتماعی روز یک خانواده را روایت می‌کند.

بازیگران فیلم مرده خور

بازیگران فیلم مرده خور

سام درخشانی، احمد مهرانفر، لادن مستوفی، لیندا کیانی، سیمون سیمونیان، فرهانه سبحانی، پرهام دلدار، ونوس کانلی، جواد فولادی و جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی مرده خور بازی کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.