2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

روستا و جاده سوکهریز کجا است و چه دیدنی‌هایی دارد + فیلم

جاده و روستای سوکهریز از دیدنی‌های استان زنجان است که می‌توانید ساعات خوشی را در آنجا بگذرانید.

دوات آنلاین -اگر به استان زنجان و شهر خرمدره سفر کردید یکی از جاهایی که می‌توانید بروید جاده و همچنین روستای سوکهریز است که بسیار دیدنی است و آب و هوای خوبی دارد.

سوکهریز چه دیدنی هایی دارد

جاذبه‌های گردشگری خرمدره

جاده توریستی سوکهریز ، یکی از جاذبه های گردشگری که مسافران را از جاهای مختلف ایران به شهر خرمدره می کشاند می باشد که با جاذبه های طبیعی ای که دارد هر بیننده ای را به خود جلب می کند آب و هوای بسیار مطلوب ومطبوع وهمچنین وجود مزارع و باغات میوه در اطراف این جاده بر زیبائی آن می افزاید.

 

بیشتر بخوانید: ماهنشان کجا است؛ شهری با رودخانه و قلعه تاریخی تا کوه‌های رنگین کمانی

 

همچنین وجود تفرجگاه ها و سفرخانه های سنتی از دیگر مزیت های این جاده ی توریستی می باشد.این مسیر سرسبز زیبا در فصل تابستان کاملا خنک و دلچسب می باشد که مسافران برای فرار از گرمای تابستان به این مکان تفریحی مسافرت کنند.

روستای سوکهریز کجا است

سوکهریز؛ روستا و جاده‌ای دیدنی

سوکهریز یکی از بکرترین مناطق و روستاهای هدف گردشگری استان زنجان است که توجه همگان را بخود جلب کرده است. وجود باغهای انگور ودرختان میوه درزمینهای هموار و کوههای بسیار زیبا این روستا را از نظر اقلیمی منحصر بفرد کرده است.

سوکهریز منطقه ای چهار فصل است

چهارفصل بودن این روستای درماه‌های مختلف سال بسیاری رابه این روستا می‌کشاند. علاوه بر روستا جاده سوکهریز نیز بسیار تماشایی است و شهروندان زیادی برای تفریح به این جاده می‌روند.

 

منابع: سیری در ایران- باشگاه خبرنگاران

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.