2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قاتل مرد دلارفروش اعدام شد

قاتل مرد دلارفروش اعدام شد

مرد اعدامی در سال ۹۶ با جعل عنوان پلیس و در جریان سرقت مسلحانه، مرد دلارفروشی را به قتل رسانده بود.

دوات آنلاین -مرد مامورنما که در جریان سرقت مسلحانه از یک دلار فروش او را کشته بود، 43 ماه بعد از جنایت، در زندان رجایی‌شهر کرج اعدام شد.

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، مرد اعدامی به نام حمید، ظهر ششم فروردین ۹۶ با جعل عنوان پلیس و در جریان سرقت مسلحانه، مرد دلارفروشی را به قتل رساند. او با تهدید به خودکشی توانست با خودروی پراید دزدی فرار کند. مرد میانسال که بر اثر اصابت پنج تیر زخمی شده بود به پلیس گفت که متهم فراری پلیس قلابی بوده و می‌خواسته دلارهایش را  سرقت کند که مقاومت کرده که سارق، او را هدف شلیک گلوله قرار داده است. در ادامه مرد زخمی در بیمارستان فوت شد. همچنین معلوم شد که قاتل فراری اواخر سال 95 نیز با جعل عنوان پلیس از دو دلارفروش پول و دلار دزدیده است. رد او چند ماه بعد در محمدیه قزوین به دست آمد و بازداشت شد.

 

مدتی بعد پرونده او به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و متهم به قتل در دفاع از خود گفت: پدرم به بیماری مبتلا شده و قرار بود به‌زودی پایش را قطع کنند و من هزینه درمان او را نداشتم. به همین علت به فکر سرقت افتادم. من خودم را مامور جا می‌زدم تا با سرقت پول بتوانم پدرم را برای چند سال دیگر زنده نگه دارم. قبول دارم دلارفروش را کشتم. خواستم پول و دلارهایش را سرقت کنم که مقاومت کرد که سمتش شلیک کردم. او فرمان ماشین را چرخاند و باعث شد با خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان تصادف کنم.

 

متهم پس از محاکمه به رد مال، حبس و قصاص محکوم و رای دادگاه در شعبه اول دیوان‌عالی تایید و به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. او در این سال‌ها موفق به جلب رضایت اولیای دم نشد و سرانجام بعد از گذشت 43 ماه از این جنایت در زندان رجایی‌شهر کرج پای چوبه دار رفت و با اجرای حکم قصاصش پرونده زندگی این سارق برای همیشه بسته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.