2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم ایرانی نه ؛فیلمی در ژانر وحشت + خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم ایرانی نه ؛فیلمی در ژانر وحشت + خلاصه داستان و بازیگران

فیلم نه برای علاقه مندان به فیلم‌های ترسناک گزینه مناسبی است. درباره این فیلم در این مطلب بیشتر بخوانید.

دوات آنلاین -فیلم نه فیلمی در ژانر وحشت است که شاهین رشیدی آن را نوشته و کارگردانی کرده است. این فیلم که دو سال در نوبت اکران بود تاکنون منتخب بیست جشنواره بین المللی شده است.

 

خلاصه داستان فیلم نه

این اثر با دیدگاهی نو و معماگونه سعی دارد روایتی همه جانبه و خلاق از حضور نازی ها را در ایران را به نمایش بگذارد. این فیلم روایتگر عکاس جوان و مرموزی است که سالانه هشت جوان را انتخاب کرده و به منطقه ای دورافتاده می برد تا آیین سالانه اش را به جا بیاورد. شخصیت های قصه از سرنوشت هولناکی که انتظارشان را می کشد، بی خبرند.

 

در بخشی از فیلم اینچنین آمده است: یادمه یکی میگفت با هر پلکی که میزنی یه نفر یه جای دنیا میمیره. یعنی من ... اگه تند تند پلک برنم، آدمای بیشتری میمیرن ؟

عکسی از فیلم نه

بازیگران فیلم نه

شاهین رشیدی، سارینا ترقی، حامد ناوشکی، مایا غضنفری، نصیر محمد رضایی، شقایق فتحی، ادیب وکیلی، سارینا رزاق، امیرمحمد رجبی، مهدی دراج، مهدی باقری فارسانی، ریحانه جمشیدی، هلیا باقری فارسانی و هستی باقری فارسانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

 

منبع: ایرنا زندگی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.