2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی کامل فیلم هایلایت؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم هایلایت؛ خلاصه داستان و بازیگران

اطلاعات اولیه‌ای را که درباره فیلم هایلایت لازم است بدانید می‌توانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -فیلم هایلایت یک عاشقانه معمایی است که اصغر نعیمی آن را نوشته و کارگردانی کرده و ساسان سالور نیز تهیه کننده آن است.

عکسی از فیلم هایلایت

خلاصه داستان فیلم هایلایت

در فیلم هایلایت زن و مردی در تصادفی در جاده‌های شمالی کشور، به کما رفته‌اند و همسران آنها نمی‌دانند چرا این دو باهم در یک ماشین بوده‌اند. مراقبت از مصدومین و انتظار برای به هوش آمدن آن‌ها، انتظاری طولانی و جان‌کاه است.

عکسی از فیلم هایلایت

بازیگران فیلم هایلایت

پژمان بازغی،  الهه حصاری،  جمشید هاشم پور،  سام قریبیان،  آزاده زارعی،  مینا وحید،  نبی الله پیر هادی،  لیلی فرهادپور،  شیوا طاهری،  یزدان فتوحی و شفق شکری از بازیگران فیلم هایلایت هستند.

عکسی از فیلم هایلایت

اکران اینترنتی هایلایت

فیلم هایلایت در حالی به اکران اینترنتی رسید که کارگردان آن قبلا با این اتفاق موافق نبود.

 

اصغر نعیمی در گفت‌وگو با میزان گفته بود: به شخصه موافق اکران آنلاین فیلم سینمایی هایلایت نیستم زیرا اعتقاد دارم که هنوز برای سنجش موفقیت در چرخه اکران آنلاین زمان زیادی باقی مانده است. به نظر من اکران آنلاین آثار سینمایی هنوز به خوبی آزموده نشده است، باید شرایط فعلی را بگذرانیم و طی زمانی طولانی‌تر نسبت به موفقیت اکران آنلاین آثار سینمایی صحبت کنیم.

عکسی از فیلم هایلایت

کارگردان فیلم هایلایت دلیل مخالفت خود با اکران آنلاین را اینگونه شرح داد: من این فیلم را برای اکران بر پرده سینما ساخته‌ام، اساساً برخی آثار برای نمایش در سالن سینما ساخته می‌شوند و هایلایت هم به همین گونه است، شاید چرخه اکران آنلاین تمهیدی برای گذر از دوران کرونا باشد اما باید آثاری متناسب با آن فضا را برای اکران انتخاب کنیم.

 

وی در همین رابطه تاکید کرد: طبیعتا به عنوان کارگردان فیلم سینمایی «هایلایت» تنها می‌توانم پیشنهاد خود نسبت به چگونگی اکران فیلمم را بدهم اما تصمیم گیرنده نهایی در قبال چگونه اکران شدن هایلایت تهیه کننده و مالکان اثر هستند، من تنها پیشنهاد می‌دهم حال دوستان می‌توانند درباره آن فکر کنند زیرا باز هم تاکید می‌کنم که هایلایت براساس و پایه اکران بر پرده سینما ساخته شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.