2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل لی مین هو بازیگر کره ای نقش پادشاه لی گون در سریال پادشاه: سلطنت ابدی

بیوگرافی کامل لی مین هو بازیگر کره ای نقش پادشاه لی گون در سریال پادشاه: سلطنت ابدی

اگر می‌خواهید لی مین هو را بخوانید و بدانید او چگونه بازیگر شد و ماجرای تصادف هولناکش چیست این مطلب را بخوانید.

دوات آنلاین -لی مین هو، بازیگر اهل کره جنوبی که در سریال پادشاه: سلطنت ابدی نقش پادشاه لی گون را بازی کرده، علاوه بر بازیگری در موسیقی نیز توانا است و به عنوان مدل نیز فعالیت می‌کند. او بیوگرافی جالبی دارد.

 لی مین هو بازیگر کره ای نقش پادشاه لی گون در سریال پادشاه: سلطنت ابدی

لی مین هو و عشق به فوتبال

لی مین هو روز ۲۲ ژوئن ۱۹۸۷ یعنی اول تیر سال ۱۳۶۶ در سئول به دنیا آمد. او از زمانی که خیلی کم سن و سال بود عاشق فوتبال بود و می‌خواست بازیکن حرفه‌ای شود.

 

لی مین هو حتی در کودکی لی برای کلاس فوتبال جوانان نیز انتخاب شد ، اما مصدومیت در کلاس 5 ابتدایی باعث شد نتواند به آرزویش برسد و مجبور شد فوتبال را خیلی زود برای همیشه رها کند. او سال دوم دبیرستان بود که به بازیگری روی آورد. او در نهایت در رشته سینما در دانشگاه کونکوک فارغ التحصیل شد.

 لی مین هو بازیگر کره ای نقش پادشاه لی گون در سریال پادشاه: سلطنت ابدی

شروع بازیگری لی مین هو

لی مین هو بازیگری را از سال ۲۰۰۶ شروع کرد و ابتدا نقش‌های کوچکی در سریال‌های کوتاه داشت اما وقتی در سریال پسران فراتر از گل‌ها در نقش گو جون پیو بازی کرد به شدت درخشید و مشهور شد.

 

او سپس در یک سریال کمدی عاشقانه به نام ذائقه شخصی بازی کرد و بعد از بازی در سریال حادثه‌ای و عاشقانه شکارچی شهر را انتخاب کرد که این سریال باعث شد به شدت محبوب‌تر شود.

 

لی مین در ادامه فعالیت حرفه‌ای خود در سریال سرنوشت که آن را در تلویزیون ایران دیده‌ایم بازی کرد. سریال وارثان کار دیگر این هنرپیشه است.

 

فیلم سینمایی اکشن گانگنام بلوز که در تلویزیون ایران بنام منطقه گانگنام پخش شد- داشت و فیلم بونتی هانترز که محصول مشترک کره و چین در سال ۲۰۱۶ است از دیگر تجربیات موفق لی مین محسوب می‌شود.

 لی مین هو بازیگر کره ای نقش پادشاه لی گون در سریال پادشاه: سلطنت ابدی

تصادف و رفتن به کما

لی در سال 2006 از یک حادثه جدی رانندگی جان به در برد. او با بازیگر همکارش یونگ ایل وو و دو دوست دیگر سوار خودرو بود. این گروه از دوستان در حال رانندگی به سمت استان گنگ وون بودند که اتومبیلی از لاین مقابل با آنها برخورد کرد. لی و یونگ که در پشت ماشین نشسته بودند ، در شرایط بحرانی از این سانحه جان سالم به در بردند. دوستان آنها که هر دو جلوی ماشین نشسته بودند ، در دم جان باختند. لی به شدت زخمی شد و به مدت یک ماه در کما بود و پس از آن چندین ماه را در رختخواب گذراند و به همین دلیل مدتی از بازیگری دور بود.

 

بازی در نقش پادشاه لی گون در سریال پادشاه: سلطنت ابدی

این بازیگر کره ای قبل از حضور در سریال پادشاه: سلطنت ابدی در سریال افسانه دریای آبی بازی کرد و سپس در سال ۲۰۲۰مشغول بازی در سریال ۱۶ قسمتی پادشاه : سلطنت ابدی شد و نقش پادشاه لی گون را خیلی زیبا بازی کرد که این سریال در شبکه‌های نمایش فیلم ایرانی نیز پخش شده است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.