2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزبه حصاری در نقش و سریالی جدید

روزبه حصاری در نقش و سریالی جدید

آیا روزبه حصاری می‌تواند تجربه موفق نقش جواد جوادی در بچه مهندس 3 را تکرار کند؟

دوات آنلاین -روزبه حصاری بعد از تجربه موفق بازی در فصل سوم سریال بچه مهندس نقشی تازه در سریالی دیگر را قبول کرده و در سریال افرا جلوی دوربین رفته است. این در حالی است که فصل چهارم سریال بچه مهندس نیز در حال نوشته شدن است اما هنوز به صورت رسمی اعلام نشده حصاری بار دیگر نقش جواد جوادی را بازی خواهد کرد یا خیر؟

 

سریال افرا یک درام اجتماعی و خانوادگی است که بهرنگ توفیقی کارگردانی آن را برعهده دارد. بهرنگ توفیقی کارگردانی است که نشان داده مخاطب شناس است و کارهایش معمولا پربیننده می‌شود. او که اکنون سریال آقازاده را در شبکه نمایش خانگی دارد چند تجربه موفق با حامد عنقا داشت. اما این بار مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی تهیه کننده سریال افرا هستند.

روزبه حصاری در سریال افرا

دیگر بازیگران سریال افرا

علاوه بر روزبه حصاری، مینا وحید، مهدی سلطانی و پژمان بازغی نیز در سریال افرا بازی می‌کنند. وقایع این سریال در زمان معاصر می‌گذرد و برای شبکه یک ساخته می‌شود.

 

به نوشته خبرگزاری فارس سازندگان سریال افرا  به جای خلاصه داستان این متن را ارائه داده اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلت شوم اخلاق و منفعت. چشمان پیر افرا، یگانه شاهد این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....».

آیا روزبه حصاری در سریال افرا موفق خواهد بود

آیا روزبه حصاری موفقیت قبلی را تکرار می‌کند

روزبه حصاری قبل از آن‌که نقش جواد جوادی را در سریال بچه مهندس 3 بازی کند در سریال‌های سلام آقای مدیر (سال 1398)، سریال تاریکی شب، روشنایی روز( سال 1397) و سریال یادآوری در سال 1392 بازی کرده بود که از میان این سه مجموعه، بازی حصاری در سریال یادآوری بیشتر مورد توجه قرار گرفته بود تا این‌که حضور او در نقش جواد جوادی تبدیل به گامی بلند برای این بازیگر هنرمند شد و او نشان داد توانایی‌های بسیار زیادی دارد. حال باید دید موفقیت حصاری در سریال افرا نیز تکرار می‌شود؟  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ریحانه 1400/10/23
آقای حصاری شما فوق العاده عالی هستید امیدوارم همیشه بدرخشید ⚘
ناشناس 1400/03/12
به امید خدا حتما موفق میشن و به مردم نشون دادن که لیاقت و استعدادشو دارن
ناشناس 1400/03/02
واقعا اقای حصاری عالی بازی می کنند، واقعی و با احساس طبیعی، و با احساس و با جسارت خاصی نقش اش را به صورت شجاعانه بازی می کنند، امیدوارم که همه هنرمندان عزیز کشورمون موفق باشند و هر کدوم در توانشون موفق باشند
محمد 1399/12/19
واقعا اقای حصاری عالی هستن من بی صبرانه منتظر این سریال هستم 😘😘😘🌹
فاطمه 1399/11/09
آقای حضاری توی هر فیلمی بازی کنن عالی هستن و لایق بهترین ها هستن❤️
همتا 1399/11/02
آقای حصاری تو هر فیلمی بازی کنن قطعا بهترین فیلم می‌شه❤
ناشناس 1399/10/27
ایشون لایق بهترین ها هستند .. وقطعا موفق میشن.🍀
ذکری 1399/10/20
آخه چرا باید آقای حصاری از بچه مهندس اخراج بشن؟؟؟؟😭😭
ناشناس 1399/09/06
آقای حصاری در همه نقش ها عالی بودند هستند و خواهند بود😘
احمد 1399/07/04
بسیارزیباهنرنمایی میکنند موفق باشید😍😍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.