2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم آقای سانسور؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم آقای سانسور؛ خلاصه داستان و بازیگران

فیلم آقای سانسور یک فیلم کمدی است اما موضوع آن چیست و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟

دوات آنلاین -فیلم آقای سانسور یک کمدی است که بازیگران سرشناسی در آن حضور دارند البته اولین تجربه کارگردانش محسوب می‌شود.

عکسی از فیلم آقای سانسور

علی جبارزاده کارگردان فیلم آقای سانسور است که البته یک اتفاق غیرمعمول برایش رخ داد. او به هنرآنلاین گفته بود: آقای گمرکی، سرمایه‌گذار را مجری طرح کرده بود و خودش تهیه‌کننده بود، اما کلیه تصمیمات بر عهده سرمایه‌گذار بود و همین باعث شد که من در مقام کارگردان در مراحل پس از تولید ازجمله تدوین، صداگذاری ساخت موسیقی اصلاً حضور نداشته باشم و تنها تا پایان فیلمبرداری همراه بودم.

عکسی از فیلم آقای سانسور

خلاصه داستان فیلم آقای سانسور

جبارزاده  درباره داستان فیلم توضیح داده بود: ایده اولیه از مهدی علی میرزایی بود که فیلمنامه "پرده‌پوشی" را نوشته بود و کلیه حقوق مادی و معنوی آن را به من واگذار کرد و من بر اساس آن "آقای سانسور" را نوشتم. متریالی که من کار کردم و ارائه دادم به نظرم نسبت به آنچه خود بازیگران و عوامل می‌گفتند کار خوبی بود، اما این که در تدوین چه اتفاقی افتاده است همان‌طور که گفتم اطلاعی ندارم.

عکسی از فیلم آقای سانسور

این کارگردان ادامه داده: من کار را اجتماعی با رگه‌های طنز ساختم، درحالی‌که مالک فیلم صرفاً کار را طنز می‌دید و نمی‌دانم بار اجتماعی کار و لحظات تلخی که کاراکترها داشتند در فیلم هست یا نه. نمی‌دانم چون همان‌طور که اشاره کردم مالک فیلم به دنبال ساخت یک فیلم صرفاً تجاری بود و من دغدغه‌های اجتماعی برایم اهمیت بیشتری داشت.

عکسی از فیلم آقای سانسور

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی؟!

عکسی از فیلم آقای سانسور

بازیگران فیلم آقای سانسور

در این فیلم محمدرضا فروتن، بهرام افشاری، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، امیراشکان مثنوی، شاهین باباپور، علی ضیایی، علی مثنوی ،حسن نوری و علی برقی، همراه با هنرمند خردسال آریانا مثنوی بازی کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.