2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
معرفی کامل فیلم ایستگاه اتمسفر؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم ایستگاه اتمسفر؛ خلاصه داستان و بازیگران

فیلم ایستگاه اتمسفر را ببینیم یا نه؟ این فیلم درباره چیست و ...

دوات آنلاین -فیلم ایستگاه اتمسفر یک ملودرام خانوادگی است که ارزش تماشا را دارد. این فیلم علاوه بر داستان جذاب از بازی‌های خوب نیز بهره می‌برد و محسن کیایی در آن در نقشی متفاوت ظاهر شده است.

 

ایستگاه اتمسفر را مهدی جعفری ساخته و فیلنامه آن را خود و همسرش مهین عباس‌زاده با هم نوشته‌اند. تهیه‌کنندگی این فیلم نیز برعهده علیرضا قاسم‌خان بوده است.

پوستر فیلم ایستگاه اتمسفر

مهدی جعفری درباره این فیلم گفت: حدود ۲۰ سال است که فیلم کوتاه می سازم. ایستگاه اتمسفر دو سال زحمت من و مهین عباس‌زاده همسرم بود که یک سینمای قصه‌گو بود و دوست داشتیم آن را ‌تجربه کنیم.

عکسی از فیلم ایستگاه اتمسفر

خلاصه داستان فیلم ایستگاه اتمسفر

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اتمسفر هوای زمین را دارد و ما هوای همدیگر را.»

 

ایستگاه اتمسفر داستان درباره زن و مردی جوان است که مدتی قبل طلاق گرفته‌اند اما این موضوع را از خانواده پنهان کرده‌اند. زن در یک سانحه رانندگی و در حالی که شوهر سابقش پشت فرمان است جانش را از دست می‌دهد. مرد بعد از این اتفاق تلخ به موضوعاتی درباره همسر سابقش پی می‌برد.

عکسی از فیلم ایستگاه اتمسفر

بازیگران فیلم ایستگاه اتمسفر

محسن کیایی،  رویا افشاری نسب،  شاهرخ فروتنیان،  ژاله صامتی،  آناهیتا افشار،  سوگل قلاتیان،  بابک بهشاد،  بانیپال شومون،  مهدی حسینی نیا،  رها خدایاری،  میثاق جمشیدی،  ماریا تهرانچی،  شیرین امیری،  علیرضا معیدی،  پاوان افسر و  پریا وزیری در ایستگاه اتمسفر بازی کرده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: نقدی بر فیلم ایستگاه اتمسفر؛ داستان جذاب و بازی‌های خوب

 

جعفری درباره بازی محسن کیایی در نقشی کاملا جدی گفته است: از دو سال پیش فیلمنامه ایستگاه اتمسفر را به محسن کیایی داده بودم و او علاقه داشت که نقش جدی در سینما بازی کند. محسن در این فیلم علاوه بر نقش جدی، نقش اول را نیز ایفا کرد. او در فیلم‌های طنزی که بازی کرده بود، کارهای خوبی  داشت. او در خیلی از صحنه‌ها به من کمک کرد و خروجی آن نقشی شد که بر روی پرده آمد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.