2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی محیا اسناوندی، مجری مسابقه بر خط شو

بیوگرافی محیا اسناوندی، مجری مسابقه بر خط شو

محیا اسناوندی علاوه بر اجرا سابقه بازیگری هم دارد. با زندگینامه این بانوی هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -محیا اسناوندی که مسابقه بر خط شو را در شبکه 5 همراه با بهمن هاشمی اجرا می‌کند از مجریان باسابقه و مشهور تلویزیون است که البته سابقه بازیگری نیز دارد.

 

محیا اسناوندی روز  25 اردیبهشت سال 1369 در تهران به دنیا آمد و فعالیتش را به صورت حرفه‌ای از سال 88 شروع کرد. او در رشته بازیگری و اجرا تحصیلات دانشگاهی ندارد و در رشته میکروبیولوژی درس خوانده اما دوره‌های بازیگری و فن بیان دیده است.

 

شروع فعالیت حرفه‌ای

اجرا در برنامه‌های گروه کودک و نوجوان برای اسناوندی تجربه خوبی بود و او را در برنامه بچه های آفتاب به یاد داریم. او پس از آن چند برنامه پربیننده را اجرا کرد و همکاری‌اش با مژده لواسانی باعث شد بیشتر مشهور شود.

 

اجرا در برنامه صبح بخیر ایران از جمله تجربه‌های موفق اسناوندی است.

محیا اسناوندی مجری مسابقه بر خط شو

محیا اسناوندی در دنیای بازیگری

این بانوی هنرمند در سریال‌ های روزهای بهتر، نامه آخر، دستت را به من بده و فیلم سینمایی دم سرخ‌ ها بازی کرده است.

محیا اسناوندی در کنار همسرش

ازدواج محیا اسناوندی

محیا اسناوندی در تیر سال 1398 ازدواج کرد. شوهر او مجتبی کشاورز تهیه کننده تلویزیون است. محیا به مناسبت ازدواجش نوشت: به از این چه شادمانی، که تو جانی و جهانی...

 

ورود شکوهمندانت به هستی من؛ عقد بستگی قلب و جسم و روحمون، دلبرانه ترین روز تاریخ زندگیم، مقارن شد با روز میلاد حضرت دلبر.... چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.