2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اخاذی 5 میلیارد تومانی با فیلم خصوصی

اخاذی 5 میلیارد تومانی با فیلم خصوصی

متهم زنی جوان است که عکس‌ها و فیلم‌هایی از شاکی در اختیار داشت و این فرد را تهدید می‌کرد.

دوات آنلاین -رئیس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری خانمی که با تهدید به انتشار فیلم و عکس‌های خصوصی شاکی قصد اخاذی 5 میلیارد تومانی را داشت، خبر داد.

 

سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل عنوان کرد: طی مراجعه شاکی پرونده و ادعا در خصوص اینکه پیام‌هایی تهدیدآمیز از شخص یا اشخاصی ناشناس در پیام‌رسان تلگرام دریافت و از وی می‌خواهند در قبال عدم پخش فیلم و عکس‌های خصوصی باید مبلغ 5 میلیارد تومان از طریق ارز دیجیتال در عرض پنج روز به آن‌ها پرداخت کند، خواستار رسیدگی به موضوع شد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: کارآگاهان سایبری پلیس بلافاصله دست ‌به‌ کار شده و شروع به جمع‌بندی مدارک و سرنخ‌های موجود برای پرونده نمودند و با توجه به اینکه شماره تلفن موجود در پرونده مجازی بوده، مأموران با  بررسی سرنخ‌ها و به‌ کارگیری ترفندهای فنی و پلیسی به خانمی مظنون شدند و جهت بازجویی به پلیس فتا دعوت کردند.

 

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: در بازجویی‌های اولیه مظنون پرونده در ابتدا عنوان کرد که قبلاً با شاکی در ارتباط بوده و هیچ‌ گونه عکس و فیلمی در اختیارش نیست و احتمالاً این کار توسط سارقانی که گوشی وی را چند ماه قبل دزدیده‌اند استخراج و صورت گرفته است.

 

سرهنگ قهرمان طالع ادامه داد: افسران به ادعاهای مظنون پرونده مشکوک شده و پس از بررسی گوشی و تجهیزات وی مشخص شد که این خانم خود شخص تهدید کننده است که به دلیل آگاهی از شرایط مالی خوب و موقعیت اجتماعی خاص شاکی قصد تهدید و اخاذی از وی را داشته که پس از هماهنگی‌های لازم  بلافاصله دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.