2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار در سریال کوبار

بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار در سریال کوبار

ارمیا قاسمی قبل از بازیگری به عنوان مدل مشغول به کار بود. با زندگینامه این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -ارمیا قاسمی که در سریال کوبار نقش ستار را بازی کرده قبل از آن‌که وارد دنیای بازیگری شود به عنوان مدل فعالیت می‌کرد. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید.

ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار در سریال کوبار

دوران قبل از بازیگری ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی متولد 25 مهر ماه 1367 است. او یک برادر دارد و تاکنون ازدواج نکرده است. این بازیگر دو بار در کنکور قبول شده اما هر دفعه ترجیح داده ترک تحصیل کند. دفعه اول در رشته مهندسی عمران و مرتبه دوم در رشته مهندسی معدن قبول شد اما ظاهرا علاقه‌ای به مهندسی ندارد و ترجیحش این است که در رشته‌های هنری فعالیت کند.

 

ارمیا به طور اتفاقی وارد عرصه مدلینگ شد. ماجرا از گذاشتن عکس‌هایش در فیس بوک شروع شد تا این‌که با دیدن شدن این عکس‌ها به او پیشنهاد دادند مدل لباس شود.

 

ارمیا اگرچه در ابتدا این شغل را قبول کرد اما مدلینگ کاری نبود که بخواهد تمام وقت و انرژی‌اش را روی آن بگذارد و به همین دلیل در جست‌وجوی فرصتی بود تا به عنوان بازیگر جلوی دوربین برود البته قبل از آن مدتی شغل آزاد را نیز تجربه کرد.

ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار در سریال کوبار

از شروع بازیگری تا نقش ستار در سریال کوبار

ارمیا با ثبت نام در کلاس‌های بازیگری سعی کرد راه را برای ورود خودش به این عرصه هموار کند و بالاخره در سال 1393 این فرصت دست داد و قاسم جعفری، کارگردان معروف، به او اعتماد کرد تا در فیلم عین شین قاف بازی کند.

 

ارمیا در این فیلم که در واقع اسم آن همان کلمه عشق است با بازیگران مطرحی مانند سیما تیرانداز و بهاره کیان افشار هم بازی شد اما بازیگر تازه کار دنبال موقعیت‌های بیشتر بود تا بتواند هنر و توانایی‌هایش را نشان بدهد.

 

موقعیت بعدی در سریال آسپرین دست داد. این سریال که در سال 94 برای شبکه نمایش خانگی تولید شد نوشته و ساخته فرهاد نجفی است.

 

آسپرین داستان تیمی چهارنفره از نخبه‌های علم روانشناسی است که مخفیانه‌ای پروژه‌ای تحقیقاتی به نام آسپرین را پیگیری می‌کنند که درباره بیماران مبتلا به فراموشی است، اما نتایج تحقیقات چیزی نیست که آنها انتظارش را می‌شکند. سال‌ها بعد یکی از پزشکان به نام صبوری به تنهایی پروسه تحقیقاتی را ادامه می‌دهد اما با شکست روبرو می‌شود. همه چیز آشفته می‌شود، به ویژه وقتی نیما مردی که در این آزمایشها دچار آسیبهای فراوانی شده، در صدد کشف گذشته خود بر می‌آید ....

 

ارمیا قاسمی در سال 1396 جلوی دوربین فریدون حسن پور رفت و در سریال کوبار نقش اصلی را بازی کرد. نقش او یعنی ستار بسیار مورد توجه قرار گرفت و ارمیا که در سریال آسپرین شناخته شده بود به شهرت بیشتری دست یافت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/08/14
سلام ازنظر من بهترین وپرمعنی ترین سریالی بود که تابحال دیدم اگه میشه فصل دوم کبوتر راهم پخش کنید ممنون میشم
ناشناس 1399/08/03
جـــــــــــــذاب😍😂
هانیه 1399/06/23
سلام.عالی بود کوبار.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.