2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل هولناک پدر به دست پسر بیمار

قتل هولناک پدر به دست پسر بیمار

متهم: از شبی که پدرم به قتل رسیده چیزی را به یاد ندارم. نمی‌دانم چه کسی وی را کشته و شیشه را در میان دستانم قرارداده است.

دوات آنلاین -پسر میانسال که به اتهام پدرکشی در یکی از محله‌های شهر کرج بازداشت شده ، مدعی شد نمی داند چه کسی پدرش را کشته و شیشه خونین را در دستان او قرار داده است .

 

به نوشته روزنامه جام جم ،چندی قبل صدای کمک‌خواهی ازخانه‌ای در کرج شنیده شد .همسایه‌ها زمانی که به خیابان آمدند،مشاهده کردند مرد 45 ساله که در خانه‌ای در آن کوچه با پدرش زندگی می کند، با دست های خونین وسط کوچه ایستاده است.همسایه ها بعد از ورود به خانه آنها  با جسد مرد سالخورده که گلو و انگشتانش بریده شده بود،رو به رو شدند.

 

زمانی که ماموران با تماس اهالی در محل حاضر شدند، ابتدا  شیشه را از پسر میانسال گرفتند و بعد به دستان وی دستبند زدند. در بازرسی خانه هم با شیشه شکسته میزی رو به رو شدند. موضوع این جنایت به بهمن آبیار،بازپرس کشیک قتل دادسرای  جنایی  کرج   گزارش و تحقیقات ازمتهم پرونده آغاز شد اما دراین باره سکوت کرد.

 

در جریان تحقیقات بعدی دو دختر مقتول که ساکن شهر دیگری  بودند، باحضوردراداره پلیس و دادسرا و در جریان تحقیقات گفتند پدرشان بازنشسته بوده و با برادرش که مجرد بوده در این خانه زندگی  می‌کردند و از طریق  همسایه ها متوجه قتل پدر شدند. باورشان نمی‌شود که برادرشان به این جنایت دست زده باشد .

 

پلیس در تحقیقات بعدی از این دو زن  اطلاعاتی به دست آورد که نشان می‌داد، برادر میانسال آنها بیماری روحی داشته ، تحت درمان بوده ودارو مصرف می‌کرده است.

 

با کشف این سرنخ ماموران احتمال می دهند متهم تحت تاثیر همین بیماری روحی به قتل دست زده باشد . او ابتدا شیشه میز را شکسته و با شیشه شکسته به سمت پدرش حمله کرده و او را به قتل رسانده است.

 

متهم به پدرکشی مورد تحقیقات دوباره قرار گرفت وچندروز پیش به شعبه دوم  بازپرسی دادسرای جنایی  کرج منتقل شد وگفت : از شبی که پدرم به قتل رسیده چیزی را به یاد ندارم. نمی‌دانم  چه کسی وی را کشته و شیشه را  در میان دستانم قرارداده  است. آن شب فقط حس کردم باید از خانه بیرون بروم که  رفتم و بعدوقتی همسایه ها دورم جمع شدند،پلیس مرا بازداشت کرد. نمی‌دانم قتلی مرتکب شده‌ام یا نه ؟

 

با توجه به گفته‌های ضد ونقیض این مرد برای او قرارقانونی صادرشده وتحقیقات پلیسی از وی درحالی ادامه دارد که  با هماهنگی قضایی  قرارشد متهم  برای بررسی سلامت روانش و این که در آن شب جنایت  دچار جنون شده  یا نه  به پزشکی قانونی معرفی شود .

 

همچنین متهم در بیمارستان بیماران روانی بستری شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.