2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی ساغر قناعت بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو

بیوگرافی ساغر قناعت بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو

ساغر قناعت با سریال بوم و بانو برای اولین بار در کار تلویزیونی بازی کرده است. با کارنامه هنری این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین -ساغر قناعت بازیگر جوان اما توانای سینما و تلویزیون در سریال بوم  و بانو در نقش مرجان ظاهر شده است. با بیوگرافی او آشنا شوید.

 

ساغر قناعت روز 26 آذر سال 1373 در تهران به دنیا آمده است.

ساغر قناعت در فیلم مالاریا

اولین بازی ساغر قناعت

ساغر قناعت در سال 1394 برای اولین بار در فیلم مالاریا ساخته پرویز شهبازی در نقش حنا بازی کرد.

 

این فیلم داستان دختر و پسری است که در تهران‌گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد، آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

 

بازی در جشن دلتنگی

ساغر قناعت بعد از فیلم مالاریا دو سال جلوی دوربین نرفت تا این‌که در فیلم جشن دلتنگی نقش سارا را بازی کرد. این فیلم را پوریا آذربایجانی ساخته است.

ساغر قناعت بازیگر نقش مرجان در سریال بومن و بانو

بازی ساغر قناعت در فیلم روز بلوا

هر چند قناعت تاکنون در آثار زیادی بازی نکرده اما نقش‌های خوبی را ایفا کرده است. جدیدترین تجربه او در بازیگری مربوط به فیلم روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی است.

 

در فیلم روز بلوا عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

 

نقش مرجان در سریال بوم و بانو

نقش مرجان در سریال بوم و بانو اولین تجربه تلویزیونی ساغر قناعت است که به خوبی از عهده آن برآمده است و به نظر می‌رسد از این پس از این بازیگر توانا بیشتر خواهیم شنید و او را در کارهای بیشتری می‌بینیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ملینا 1399/08/15
عالی موفق باشین

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.