2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
خودکشی مادر بعد از قتل کودک سرطانی

خودکشی مادر بعد از قتل کودک سرطانی

این زن به خاطر اختلاف خانوادگی خانه را ترک کرد و خود و دختر ۸ ساله‌اش را با بنزین به آتش کشید.

دوات آنلاین -ماجرای آتش‌سوزی خودروی پراید در امامزاده محمد کرج ، با تحقیقات پلیسی رنگ و بوی جنایی گرفت.

 

به نوشته روزنامه جام‌جم،  عصر ششم شهریور امسال عزادارانی که به امامزاده محمد کرج رفته بودند، متوجه دود سیاهی از پارکینگ آنجا شدند. وقتی خود را به محل رساندند متوجه پرایدی شدند که در آتش می‌سوخت. همزمان زنی آتش گرفته خود را از ماشین به بیرون پرت کرد که شاهدان ماجرا او را خاموش کرده و با اورژانس و آتش‌نشانی تماس گرفتند. با حضور امدادگران اورژانس ، زن جوان به بیمارستان منتقل شد و آتش‌نشانان به اطفای حریق پرداختند.

 

پس از خاموش کردن شعله‌های آتش ، آتش‌نشانان با صحنه هولناکی رو‌به‌رو شدند. پیکر سوخته دختر بچه‌ای ۸ ساله روی صندلی قرار داشت که نتوانسته بود خود را از میان شعله‌های آتش نجات دهد.

 

تحقیقات در محل آتش‌سوزی ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید ، زن جوان نیز بر اثر شدت سوختگی جان باخته است.

 

طرح 3 فرضیه

با توجه به مشکوک بودن ماجرا، با دستور بازپرس جنایی تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز تحقیقات در این باره را آغاز کردند. کارآگاهان ابتدا سه فرضیه را مطرح کردند. نخستین فرضیه احتمال آتش‌سوزی بر اثر حادثه بود. کارآگاهان احتمال دادند زن جوان ودخترش بر اثر نشت بنزین یا استفاده از الکل جان باخته‌اند.  احتمال دوم خودسوزی مادر و دختر بود و آخرین فرضیه هم احتمال قتل مطرح شد.

 

شناسایی هویت قربانیان

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که با بررسی پرونده‌های فقدانی هویت قربانیان مشخص شد . زن 35‌ساله و دختر هشت ساله‌اش در این آتش‌سوزی جان باخته بودند. کارآگاهان با شناسایی خانواده این زن دریافتند، دختر هشت ساله او به بیماری سرطان خون مبتلا بود و این زن در تلاش بود با طب سنتی او را بهبود دهد.

 

روز پنجشنبه ساعت چهار بعد ازظهر او خانه خود در تهران را به آتش کشیده و بعد همراه دخترش خانه را ترک کرده و به امامزاده محمد آمده و در آنجا با ریختن بنزین روی خود و دخترش ، خودرو را به آتش کشیده است. زن در لحظات آخر از خودرو بیرون آمد اما بر اثر شدت سوختگی جان باخت.

 

سرهنگ نادر بیگی ، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام‌جم گفت: این زن روز پنجشنبه به خاطر اختلاف خانوادگی خانه را ترک کرد و به کرج آمد و خودرو را با بنزین به آتش کشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.