2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مرجان شیرمحمدی بازیگر نقش فروغ در سریال زمین گرم

بیوگرافی کامل مرجان شیرمحمدی بازیگر نقش فروغ در سریال زمین گرم

مرجان شیرمحمدی بانویی هنرمند است که در سریال زمین گرم در نقش فروغ بازی کرده. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -مرجان شیرمحمدی که در سریال زمین گرم در نقش فروغ بازی کرده علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد و نویسنده خوبی است. با بیوگرافی این بانوی هنرمند در ادامه آشنا شوید.

مرجان شیرمحمدی در کنار بهروز افخمی

زندگی خانوادگی مرجان شیرمحمدی

مرجان شیرمحمدی چهارم فروردین ماه سال 1352 در تهران به دنیا آمده است. مرجان شیرمحمدی که همسر بهروز افخمی است قبل از آن یک بار ازدواج کرده و از شوهرش جدا شده بود.

 

شیرمحمدی از همسر خود یک فرزند پسر به نام ماکان دارد و پسری به نام آهیل نیز حاصل ازدواج او با بهروز افخمی است. آهیل در کانادا به دنیا آمده است.

 

افخمی که او نیز قبل از شیرمحمدی ازدواج کرده و جدا شده بود درباره ازدواج با همسر دومش در گفت‌وگویی که نمناک منتشر کرده، گفته است: ما اولین بار10 سال پیش همدیگر را دیدیم ولی چند سال نشد که اورا ببینم .تا فیلم فرزند صبح که مرجان برای تست گریم آمد .بعد از فرزند صبح موقعیتی پیش آمد که ما همدیگرا بیشتر بشناسیم و ازدواج کنیم .

 

شیرمحدی نیز گفته است: به نظر من بهروز شخصیت خیلی جذابی داشت خیلی خونسرد و در عین حال پرانرژی بود. زندگی با بهروز به نظرم خیلی هیجان برانگیز است.

مرجان شیرمحمدی بازیگر سریال زمین گرم

آموزش نقاشی

مرجان شیرمحمدی در زمینه نقاشی نیز توانا است. او سال‌های زیادی در این زمینه آموزش دیده و کار کرده است. این بانوی هنرمند از سال 1365 تا سال 1371 زیرنظر آیدین آغداشلو نقاشی را آموزش دیده است.

 

حضور در کلاس‌های بازیگری

شیرمحمدی در سال 1374 وارد کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ شد. بعد از آن به کلاس‌های استاد مرحوم حمید سمندریان رفت و از سال 75 نیز بازیگری را به صورت جدی شروع و نقش اول سریال «خانه به خانه» به کارگردانی کیانوش عیاری را بازی کرد و پس از آن در فیلم مرسدس به کارگردانی مسعود کیمیایی ظاهر شد.

مرجان شیرمحمدی بازیگر سریال زمین گرم

تبحر فروغ سریال زمین گرم در نویسندگی

شیرمحمدی نویسنده خوبی است. او تاکنون 5 اثر داستانی منتشر کرده که دو جلد آن مجموعه داستان و سه جلد نیز رمان است.

 

مرجان شیرمحمدی در سال 1380به خاطر اولین کتابش با عنوان «بعد از آن شب» جایزه کتاب سال هوشنگ گلشیری را کسب کرد. جالب است بدانید فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا که رسول صدرعاملی ساخته برگرفته از داستانی از شیرمحمدی است.

 

 

همچنین بهروز افخمی فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران را از روی داستانی از همسرش ساخته است.

 

فیلم‌های مرجان شیرمحمدی

روباه به کارگردانی بهروز افخمی       

آذر، شهدخت، پرویز و دیگران به کارگردانی بهروز افخمی

صحنه جرم، ورود ممنوع! به کارگردانی ابراهیم شیبانی

ملاقات با طوطی به کارگردانیعلیرضا داوودنژاد

مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی

پر پرواز به کارگردانی خسرو معصومی          

مرسدس  به کارگردانی مسعود کیمیایی

 

سریال‌های مرجان شیرمحمدی

خانه به خانه                    

دریایی‌ها 

تا غروب

آخرین دعوت

زمین گرم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.