2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل فیلم قتل عمد؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم قتل عمد؛ خلاصه داستان و بازیگران

فیلم قتل عمد از آن دست فیلم‌هایی است که باید حداقل یک بار تماشا کرد. با موضوع این فیلم در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین -فیلم قتل عمد عنوانی جنایی دارد اما فیلمی اجتماعی است که البته تماشای آن برای کودکان زیر 9 سال توصیه نمی‌شود. این فیلم را سعید دولتخانی کارگردانی کرده است.

عکسی از فیلم قتل عمد

خلاصه داستان فیلم قتل عمد

محمد احمدی تهیه کننده فیلم قتل عمد گفت: این فیلم بر عکس آنچه که از اسمش برمی‌آید یک فیلم جنایی نیست بلکه یک فیلم اجتماعی است که در خلال آن قتلی رخ می‌دهد.

عکسی از فیلم قتل عمد

در خلاصه داستان قتل عمد آمده است «در یک نیمه شب، غریبه‌ای توسط یک هیولا به قتل می‌رسد. حادثه آن شب، پشت پرده می‌ماند. چند شب بعد یک ماجرای عاطفی چهره دیگری از قاتل نشان می‌دهد.»

عکسی از فیلم قتل عمد

در این فیلم اردلان جوانى از طبقه كارگرى، در اوج بحران ‌هاى مالى و عاطفى با غریبه اى مرموز آشنا شده و در وضعیت پیچیده اى قرار مى گیرد.

عکسی از فیلم قتل عمد

بازیگران فیلم قتل عمد

در این فیلم علی رجائی، امیر رضایی، نیلوفر استخری، صدف فرهودی، محمدجواد اسدی، سجاد حسین پور، مهسا جاوید، پارمیدا احمدی، بهار جاوید، فرزین طاهر، ماهانا نریمانی، سارا گرجی، علیرضا محمدنبی، محمد جوهری، بهنام باستانی، رومینا دولت آرا، گلاره اکبری , محمد فیلی بازی کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.