2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اجیر شدن قاتل 2 میلیاردی برای قتل رقیب عشقی

اجیر شدن قاتل 2 میلیاردی برای قتل رقیب عشقی

جزییات تازه ای از پرونده تیراندازی در سعادت آباد فاش شد.

دوات آنلاین -پرونده تیراندازی مرگبار رقیبان عشقی در سعادت آباد با مرگ یکی از مجروحان حادثه وارد مرحله تازه ای شد. قاتل مدعی است با وعده گرفتن دستمزد 2 میلیارد تومانی برای ارتکاب قتل اجیر شده بود.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت ۱۶ روز شنبه اول شهریور ماه قاضی ساسان غلامی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد جوانی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در بیمارستان پیامبران با جسد مرد ۳۵ساله ای به نام منصور روبه رو شدند که با اصابت گلوله ای به بدنش به قتل رسیده بود.

 

بررسی های تیم جنایی نشان داد مقتول همان مرد جوانی است که هفتم مردادماه امسال در درگیری با رقیب عشقی اش در سعادت آباد از سوی مرد دیگری با گلوله زخمی راهی بیمارستان شده و در نهایت پس از ۳۵روز بستری در بیمارستان بر اثر شدت جراحات به کام مرگ رفته است.

 

همچنین مشخص شد در این درگیری ماموران پلیس امنیت تهران علاوه بر قاتل که مرد خلافکاری است ۴ متهم دیگر را هم بازداشت کرده است.

 

تحقیقات پلیسی حکایت از آن داشت مقتول مدتی قبل با دختری به نام بهاره دوست می شود، اما چندی بعدی به خاطر اختلافی که با هم پیدا می کنند، بهاره از او جدا شده و با پسر دیگری به نام فرامرز ارتباط بر قرار می کند.

 

ماجرا از این قرار بوده که چند روز قبل از حادثه منصور متوجه می شود، بهاره در فشم در جشن تولد فرامرز شرکت کرده است. بدین ترتیب منصور همراه دوستانش به جشن می رود و با فرید و برادرش درگیر می شود. پس از این دو برادر از منصور کینه به دل می گیرند و برای انتقام به سراغ متهم سابقه داری به نام عرشیا می‌روند و وی را با دستمزد 2 میلیارد تومانی برای قتل منصور اجیر می کنند.

 

در نهایت هم عرشیا ظهر روز سه شنبه هفتم مردادماه امسال همراه دوستانش منصور را در منطقه سعادت آباد با شلیک گلوله زخمی و سوار بر خودرو می کنند. آنها پیکر نیمه جان او را یک ساعت و نیم داخل خیابان ها می چرخانند و پس از بریدن لب‌های وی به دستور دو برادر پیکر زخمی اش را جلوی بیمارستانی رها می کنند.

 

پس از این مأموران قاتل و یکی از برادران را به همراه ۱۳متهم دیگر دستگیر می کنند، اما برادر دوم موفق به فرار می شود.

 

قاتل در بازجویی ها اعتراف کرد که به خاطر دستمزد 2 میلیاردتومانی دست به قتل زده است، اما پس از حادثه موفق نشده است همه دستمزد خود را دریافت کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.