2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
خانم‌های قد بلند چه مانتویی بپوشند

خانم‌های قد بلند چه مانتویی بپوشند

اگر قد شما بلند است و دنبال مانتوی مناسب می‌گردید این مطلب می‌تواند به شما در انتخاب‌تان کمک کند.

دوات آنلاین-یکی از سوالات خانم‌های قد بلند معمولا این است که موقع انتخاب مانتو باید چه ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند. معیارها انتخاب برای این بانوان را در زیر بخوانید:

 

مانتو برای خانم های قد بلند چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

در انتخاب مانتو به اندام و قدتان توجه کنید و اگر قد بلندی دارید به نکات زیر توجه نمایید :

 

خانم های قد بلند باید مانتوهایی را انتخاب کنند که بلندیشان تا زانوی آنها باشد زیرا مانتوهای کوتاه و خیلی بلند برازنده آنها نیست.

 

خانم های قد بلند بهتر است مانتو و شلوار هم رنگ نپوشند ، انتخاب تک رنگ برای مانتو و شلوار خطی یکدست ایجاد می کند و آنها را بلندتر نشان می دهد بنابراین باید مانتو و شلوار رنگ متفاوتی داشته باشد چرا که انتخاب این منتو و شلوار سبب می شود قد به چند قسمت مختلف تقسیم شده و قد کوتاه تر به نظر برسد.

 

پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه ، پاها را بلندتر نشان می دهد بنابراین خانم های قد بلند نباید مانتوهای خیلی کوتاه بپوشند.

 

پوشیدن مانتو گشاد و باد کرده موجب بزرگتر نشان دادن اندام می شود بنابراین این مانتوها مناسب افراد قد بلند نیست.

 

خانم های قد بلند برای اینکه قدشان متناسب تر دیده شود باید مانتویی انتخاب نمایند که توجه را از قد دور کند و به انحناها و برجستگی های بدن تاکید بیشتری بکند پس باید مانتوهای زنانه کمردار تنگ را که آنها را خوش اندام و زیبا نشان می دهد ، انتخاب کنند.

راهنمای انتخاب مانتو برای خانم های قد بلند

نکاتی که خانم‌های قد بلند باید به آن توجه داشته باشند

واقعیت این است كه در كل تیپ های ورزشی برای افراد قد بلند مناسب است. این لباس ها نه خیلی شل و افتاده و نه خیلی آزاد و راحت هستند. لباس هایی كه به تن خیلی گشادند برای افراد قدبلند مناسب نیست. اما یك شلوار ورزشی می تواند گزینه خوبی برای قد بلندهای اسپرت دوست باشد.

 

بیشتر بخوانید: قوانین طلایی برای شیک پوشی و خوش تیپی خانم‌های لاغر

 

جین های راسته ساخته شده برای قد بلندها. به خصوص اگر تا روی قوزك پا قرار بگیرد یا حتی كمی كوتاه باشد. اما از آن جایی كه معمولا بالا تنه افراد قد بلند هم بلند است، نباید سراغ شلوارهای فاق كوتاه بروند. برعكس شلوارهای فاق بلند همراه بلوز یا پیراهن هایی كه خط كمرشان بالاست و زیر قفسه سینه قرار می گیرد انتخاب های مناسبی است.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل ست کردن لباس مجلسی مشکی برای خانم‌ها

 

جالب است بدانید هرقدر سراغ رنگ های بیشتر و بعضا متضاد بروید، قدتان متناسب تر به نظر می آید. درباره طرح های روی لباس هم باید مدل های شلوغ را انتخاب كنید. این شلوار چهارخانه ضمن اینكه افراد لاغر را متناسب نشان می دهد، فاق بلندی دارد و چند رنگ است.

 

راستش را بخواهید درباره شلوارهای دم پا گشاد نمی توان با قطعیت نظر داد، فقط توصیه ما این است كه ترجیحا سراغ این مدل ها نروید. اگر هم رفتید دم پایشان خیلی زیاد باشد! معمولا این مدل ها به افراد قد كوتاه توصیه می شود. این گزینه هم اشتباه است و باید حذف شود.

 

بیشتر بخوانید: کفش های پاشنه بلند زنانه را چه زمانی بپوشیم

 

تا جایی كه می توانید سراغ زیورآلات بزرگ بروید، به خصوص اگر گردن كشیده ای دارید ترجیحا از مدل های ظریف استفاده نكنید. هرقدر رنگ ها پر رنگ تر و حتی شلوغ تر باشند بهتر است.

 

قد بلندها معمولا دست ها و انگشتان بلندی هم دارند. برای همین انگشترهای پهن با نگین های درشت و همچنین دستبندهای ضخیم و پهن برایشان بسیار مناسب است.

 

برای انتخاب كیف مناسب همیشه به خاطر داشته باشید كه بزرگ ترین مدل ها برای شما بهترین مدل ها هستند. وقتی یك كیف بزرگ در دست داشته باشید، حواس بیننده را به خودش معطوف می كند و همین رمز موفقیت شما خواهد بود.

 

مدل هایی كه راه راه های عمودی دارند برای افرادی كه قد بلندی دارند، انتخاب خوبی نخواهد بود. در صورت امكان سراغ این مدل ها نروید. برعكس مدل هایی مشابه گزینه الف را انتخاب كنید.

 

منابع: نمناک- ساعد نیوز

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.