2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آیا مجید معظمی در عصر جدید راه پارسا خائف را می‌رود

آیا مجید معظمی در عصر جدید راه پارسا خائف را می‌رود

مجید معظمی خواننده نوجوان بسیار آینده‌داری است اما آیا در عصر جدید موفق خواهد شد؟

دوات آنلاین-مجید معظمی خواننده بسیار خوش صدایی است که در عصر جدید همه را سر ذوق آورده است. او نوجوانی روستایی است که با وجود تمام سختی‌های زندگی وارد عرصه خوانندگی شد. این نوجوان خیلی‌ها را یاد پارسا خائف در فصل قبلی عصر جدید می‌اندازد.

مجید معظمی در عصر جدید

مجید معظمی؛ از گچ کاری تا صحنه عصر جدید

زمانی که مجید معظمی برای اولین بار روی صحنه عصر جدید رفت شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند او خیلی سریع به یک پدیده تبدیل شود و مورد اقبال قرار بگیرد اما این اتفاق رخ داد. صدای بسیار خوب مجید در کنار تسلطش بر اجراها همه را به تحسین وادار کرد. این در حالی است که مجید به صورت جدید و حرفه‌ای آموزش موسیقی ندیده است. او نوجوانی اهل روستای مالوجه در شهرستان قروه استان کردستان است که برای کمک به معیشت خانواده‌اش گچ‌کاری می‌کند.

 

ببینید: اجرای مجید معظمی در مرحله اول عصر جدید

 

مجید در کنار کار به تحصیل هم ادامه می‌دهد و اتفاقا دانش‌اموز موفقی است و معدلی بالای 19.5 دارد. او نشان داده می‌تواند سختی‌های زندگی را به خوبی تحمل کند و از عهده فراز و فرودها بربیاید.

 

ببینید: اجرای مجید معظمی در مرحله دوم عصر جدید

 

مجید معظمی با وجود سن کم شخصیت بسیار قوی دارد و اعتماد به نفس بالایش سبب شده در عصر جدید بدرخشد. او در مرحله دوم این برنامه توانست بیشترین آرای مردمی را از آن خود کند و 2 میلیون و 213 هزار و 385 رای بیاورد.

 

بسیاری پیش بینی می‌کنند او تا مرحله نهایی عصر جدید پیش خواهد رفت و اتفاقی که برای پارسا در فصل قبل رخ داد برای او نیز تکرار می‌شود.

پارسا خائف استعداد برتر عصر جدید

پارسا خائف؛ یک نمونه کاملا موفق

پارسا خائف نیز از شگفتی سازان عصر جدید است. او از اردبیل در این برنامه شرکت کرد. پارسا نیز مانند مجید علاوه بر صدای خوب شخصیت دوست داشتنی دارد. ادب و متنانت این نوجوان بسیار مورد توجه بینندگان عصر جدید قرار گرفت و او در نهایت تا مرحله نهایی پیش رفت و توانست مقام سوم را کسب کند.

 

ببینید: اجرای پارسا خائف در مرحله نهایی عصر جدید

 

برای پارسا بعد از عصر جدید اتفاقات خوب زیادی رخ داد. از جمله آن می‌توان به خواندن تیتراژ برنامه میدون اشاره کرد. پارسا در رشته موسیقی آموزش دیده اما هنوز به آموزش و تمرین نیاز دارد و باید بتواند مسیری را که انتخاب کرده با گام‌های محکم و استوار طی کند.

 

حال باید دید در روز آخر برنامه عصر جدید در این فصل مجید جای پارسا را خواهد گرفت؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه 1399/05/25
واقعا وقت صدای پارسا خوب بود
مریم 1399/05/25
نه در اون حد نیست. پارسا به معنی کامل یک استعداد بود
محمد 1399/05/25
آره واقعا صدی خوب و دلنشینی داره
بی نام 1399/05/25
هم صدای خوبی داره و هم روی کارش تسلط قوی داره خیلی خوب میتونه با حرکت دست و نگاه حس و حال و به شنونده انتقال بده انشاالله که موفق بشه واقعا با استعداده
هستی 1399/05/25
از پارسا هم صداش بهتره من صداش رو خیلی خیلی دوست دارم
ناشناس 1399/05/24
خیلی خوب میخونه خیلی از صداش خوشم میاد.
ناشناس 1399/05/24
بله عاشق صداتم ایشالله در کارات خوشبخت بشی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.