2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
میترا حجار چگونه سلبریتی شد

میترا حجار چگونه سلبریتی شد

در کارنامه هنری میترا حجار فیلم‌های خوب و خاطره‌انگیز زیادی دیده می‌شود

دوات آنلاین-میترا حجار بازیگر مشهور و البته محبوب متولد 15 بهمن سال 1355 و اهل مشهد است. با کارنامه هنری این سلبریتی به نقل از ایرنا زندگی آشنا شوید.

 

میترا حجار چهره خاطره انگیزی دارد و دیدن او خاطره سال‌هایی از سینما را زنده می‌کند که بر پرده سینماها فیلم‌های اعتراضی بسیاری اکران می‌شد و حجار در جز یک وقفه کوتاه توانسته در سینما خود را حفظ کند.

 

تا سال ۱۳۸۰ در ۹ فیلم سینمایی حضور موفقی داشت اما بیشتر شهرت او با اولین کار تلویزیونی‌اش به‌نام پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۸۰ شروع شد. او از سال ۷۶ و با فیلم غریبانه وارد سینما شد.

 

در سال ۱۳۸۳ برای تجربه اندوزی در فضای آکادمیک حرفه‌ای به فرانسه و سپس آمریکا مهاجرت کرد خودش می‌گوید برای پر کردن کمبودهای زندگی شخصی، چند سال ماندم و درس خواندم.

میترا حجار در فیلم شب‌های تهران

میترا حجار در فیلم شب‌های تهران

شیرین و مینا دو دانشجو هستند که برای پایان‌نامه تحصیلی خود درباره آسیب‌های اجتماعی در تهران بزرگ، گزارشی مصور آماده کرده‌اند. در همین زمان، ناشناسی دختران چشم آبی را به قتل می‌رساند. شیرین و مینا و اطرافیانشان از جمله آقا رحمت، آبدارچی اداره و پسری به نام فرهاد، بر روی موضوع متمرکز می‌شوند. این حساسیت پیام‌های تهدیدآمیزی به دنبال دارد و متعاقب این اقدامات، مینا به قتل می‌رسد.

 

شب‌های تهران فیلمی به کارگردانی داریوش فرهنگ و نویسندگی تهمینه میلانی محصول سال ۱۳۷۹ است. شقایق فراهانی، میترا حجار، یوسف مرادیان، فرهاد آئیش، حسین سحرخیز، زهره حمیدی و رامسین کبریتی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

پوستر فیلم اعتراض

حضور میترا حجار در فیلم اعتراض

امیرعلی که شریفه، نامزد برادرش رضا، را به دلیل رابطه نامشروعش با مردی به نام احمد به قتل رسانده، پس از دوازده سال از زندان آزاد می‌شود. پیش از آزادی، هم سلولی اش محسن دربندی، انگشتری به او می‌دهد و به او سفارش می‌کند پس از گرفتن طلب او از مردی بیرون از زندان، از زنی به نام مجدی حمایت کند و سر و سامانی به زندگی او بدهد.

 

بیرون از زندان، مادر او که حالا نابینا شده به همراه برادران و خواهران امیرعلی و شوهرخواهرش به استقبال او می‌آیند. امیرعلی درمی‌یابد که در غیاب او پدرش از فراق او مرده و یوسف، یکی دیگر از برادرهایش، در یک آسایشگاه روانی بستری است. یوسف در جریان تظاهرات دانشجویی بر اثر ضرباتی که به سرش وارد آمده دچار اختلال روانی شده‌است.

 

اعتراض فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی محصول سال ۱۳۷۸ است. محمدرضا فروتن، داریوش ارجمند، مهدی فتحی، بیتا فرهی، میترا حجار در نقش لادن، پری امیرحمزه، رامین پرچمی، پارسا پیروزفر و پولاد کیمیایی نقش آفرینان این فیلم هستند.

میترا حجار در فیلم بازنده

بازنده با حضور میترا حجار

سامان که پنج سال پناهنده سیاسی بوده، به کشور برمی‌گردد. تبسم که پیش از سفر سامان، نامزد او بوده به استقبالش می‌آید و به او می‌گوید دیگر ادامه رابطه آنها ممکن نیست چون او سه ماه است که ازدواج کرده. سامان آشفته می‌شود و بیژن برادرش که حال او را می‌بیند، سعی می‌کند دsلداری‌اش دهد. سامان از فرط ناامیدی خودکشی می‌کند اما بیژن نجاتش می‌دهد. سامان به سراغ همسر تبسم می‌رود و با یادآوری گذشته‌اش و تأکید بر این که تبسم به اجبار با او ازدواج کرده، از او می‌خواهد که تبسم را طلاق دهد.

 

بازنده فیلمی به کارگردانی قاسم جعفری، نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و تهیه‌کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان محصول سال ۱۳۸۳ است. محمدرضا فروتن، میترا حجار، حمید گودرزی، سروش صحت، رامتین خداپناهی، لیلا بوشهری، مجید مشیری، محمد مشاک، هنگامه قاضیانی، عباس شوقی و کتایون امیرابراهیمی بازیگران بازنده هستند.

میترا حجار در فیلم خداحافظی طولانی

خداحافظی طولانی میترا حجار

یحیی (سعید آقاخانی) به اتهام قطع کردن دستگاه تنفس همسرش ماهرو (ساره بیات) در دوران اغماء، بعد از یک سال از زندان آزاد شده است. او می‌گوید که همسرش چنین چیزی را خواسته است. همین جریان، کدورت و کینه‌ای را بین یحیی و خانواده ماهرو به وجود آورده به طوریکه محمد برادر ماهرو مداوماً در پی گرفتن انتقام از اوست. این پرسه زدن‌های کینه‌توزانه برادر ماهرو در پیرامون زندگی یحیی، تا نمای پایانی ادامه دارد. یحیی با دختری به نام طلعت (میترا حجار) که به تازگی به کارخانه ریسندگی آمده ازدواج می‌کند؛ اما روح ماهرو همچنان با آنها است.

 

خداحافظی طولانی فیلمی به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نویسندگی اصغر عبداللهی و تهیه‌کنندگی فرزاد مؤتمن و علی حضرتی محصول سال ۱۳۹۳ است. سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار، نادر فلاح، امیر راشدی، نقی سیف جمالی و علی‌اکبر میلانی بازیگران آن هستند. میترا حجار برای بازی در این فیلم جایزه بهترین نقش مکمل زن را از آن خود کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
هانیه 1399/05/21
سلام.آرزوی خوشبختی دارم برایِ خانمِ حجار.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.