2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
میترا حجار به سفر رامبد جوان به کانادا واکنش نشان داد

میترا حجار به سفر رامبد جوان به کانادا واکنش نشان داد

هر شخص در جهان مسیر خودش را می‌رود و من به مردم نمی‌گویم در زندگی شأن چه کاری انجام دهند و چه کاری را نکنند، اما واقعیت‌ها را باید به مردم گفت.

دوات آنلاین- واکنش ها به سفر رامبد جوان به کانادا برای به دنیا آمدن فرزندش همچنان ادامه دارد در آخرین واکنش میترا حجار که خود نیز به خارج از کشور مهاجرت کرده و دوباره به ایران برگشته است می گوید شاید اگر دیگران هم امکانات رامبد جوان را داشتند تصمیم او را می گرفتند.

 

میترا حجار که در نشست بیست و سوم نقد و اندیشه صحبت می‌کرد، اطلاع‌رسانی به مردم در مورد تولد فرزند خانواده جوان در کانادا را به عنوان یک واقعیت لازم دانست.

 

در بخش دیگری از نشست نقد و اندیشه حجار به طرح دیدگاه‌های خودش در مورد حریم در فضای مجازی پرداخت و با اشاره به اینکه مردم هنرمندان را می‌شناسند و ما در خلوت آنها حضور داریم، گفت: هنگامی که مردم در خلوتشان به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند یک نوع نزدیکی میان خود و هنرمند مورد توجه شأن احساس می‌کنند، این نزدیکی حتی به گونه‌ای است که گاهی در برخورد با ما سوالاتی می‌پرسند که بسیار شخصی است.

 

او با اشاره به دادگاهی شدن اخیر یکی از فوتبالیست‌ها و نوع برخوردی که خبرنگاران با او داشتند، افزود: اینکه جامعه در مورد علت رفتن این بازیکن فوتبال به دادگاه بداند کمکی به جامعه نمی‌کند از طرفی با یک جمله نیز نمی‌توان در مورد کل ماجرا قضاوت کرد، بنابراین ورود پیدا کردن به چنین مسائلی گاه کمکی نمی‌کند و فقط پاسخی برای حس کنجکاوی است.

 

حجار در مورد اقدام رامبد جوان و همسرش برای تولد فرزندشان در کشور کانادا هم این طور اظهار نظر کرد: ما ایرانی‌ها برای رفتن به کشورهای مختلف مشکلات فراوانی داریم، اگر افراد دیگری هم بودند که امکانات مشابه خانواده جوان را داشتند چنین کاری را انجام می‌دادند. هر شخص در جهان مسیر خودش را می‌رود و من به مردم نمی‌گویم در زندگی شأن چه کاری انجام دهند و چه کاری را نکنند، اما واقعیت‌ها را باید به مردم گفت.

 

این بازیگر تلویزیون و سینما فضای مجازی را نمونه کوچکی از آزادی بیان عنوان کرد و گفت: هرشخص حق دارد نظر خود را تا جایی که توهین آمیز نباشد در شبکه‌های اجتماعی بیان کند. من هم بر اساس همین عقیده ام در صفحه شخصی ام در اینستاگرام بخش کامنت ها را باز می‌گذارم، گاهی شاهد هستم که در همین بخش کامنت های صفحه ام «گفت و گویی» به راه افتاده است. به این صورت می‌توانیم مردم را به جای تحمیل، به سمت انتخاب پیش ببریم و از ظرفیت مثبت شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم.

 

منبع: خبر آنلاین

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/05/07
تروخدادست برداریدرامبدجوان رفته کاناداتاچندسال اینوسوژه کنیدمیتراحجارچی گفته به ماچه همش میخواهیدکانالتون الکی پرکنیدبس کنیدچیزهایی مهمترکه بدردمردم بخوره توکانال پخش کنید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.