2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل فیلم تا ابد؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم تا ابد؛ خلاصه داستان و بازیگران

فیلم تا ابد درباره چیست؟ کدام هنرمندان در آن بازی کرده‌اند و این فیلم ساخته کیست؟

دوات آنلاین-فیلم تا ابد ساخته امیدامین نگارشی فیلمی اجتماعی است که می‌تواند گزینه مناسبی برای تماشا باشد. با خلاصه داستان و موضوع این فیلم و جزییات دیگر در ادامه بیشتر آشنا شوید.

پوستر فیلم تا ابد

خلاصه داستان فیلم تا ابد

محمد نجفی‌زاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی تا ابد به صبا گفت: مفهوم کلی قصه درباره ربا و نزول است؛ موضوعی که در اجتماع بارها و بارها به اشکال مختلف با آن موجه شده ایم. در واقع این فیلم با نگاهی اجتماعی و نویسنده با بیان دراماتیک به این موضوع پرداخته است.

عکسی از فیلم تا ابد

در خلاصه داستان فیلم جمله‌ای از وودی آلن آمده است: «زندگی پر از بدبختی، تنهایی و زجر است و همه‌اش خیلی زود به پایان می رسد.»

عکسی از فیلم تا ابد

همچنین در توضیحات منتشر شده درباره این فیلم آمده است: «پول برای ما دو حالت دارد، یا ما را می بوسد یا می‌کشد...»

عکسی از فیلم تا ابد

بازیگران فیلم تا ابد

محسن کیایی، مهرداد صدیقیان، بهرنگ علوی، ترلان پروانه، با معرفی هلیا راجی و میلاد کی مرام بازیگران فیلم تا ابد هستند.

 

کارگردان فیلم تا ابد

ایرنا زندگی نوشت: امیدامین نگارشی مدیر فیلم برداری سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار امیدامین نگارشی می‌توان به فعالیت در فیلم مرداب تنهاست، فیلم عشقولانس اشاره کرد. امیدامین نگارشی در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم امیدامین نگارشی در این سال، فعالیت در فیلم مرداب تنهاست به کارگردانی نصرت الله قاضی مقدم محسوب می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.