2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مجید معظمی، پدیده عصر جدید، رکوردشکنی کرد

مجید معظمی، پدیده عصر جدید، رکوردشکنی کرد

آیا مجید معظمی می‌تواند با آرای مردمی به مرحله نیمه نهایی عصر جدید راه یابد؟

دوات آنلاین-مجید معظمی، نوجوان 13 ساله کردستانی که در برنامه عصر جدید به مرحله آرای مردمی راه یافته و با صدای زیبای خودش همه را تحت تاثیر قرار داده است، رکوردشکنی کرد.

 

سینما دیلی در صحه‌اش در اینستاگرام نوشت: ویدیوی اجرای مجید معظمی، نوجوان گچ‌کار کرد در برنامه عصر جدید رکورد بیشترین بازدید شبکه های اجتماعی این برنامه در دو دوره را شکست.

 

روز شنبه بود که اجرای مجید معظمی نوجوان ۱۳ ساله کرد در مرحله دوم برنامه «عصر جدید» از ترانه «ماه عسل» محسن یگانه، خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و حالا با گذشتن از یک میلیون بازدید رکورد دو دوره این برنامه در صفحه اینستاگرامش را شکسته و در دیگر صفحات برنامه‌ هم به یکی از پربازدید‌ترین اجراهای «عصر جدید» در دو سال اخیر تبدیل شده.

 

مجید معظمی که از روستای مالوجه استان کردستان در «عصر جدید» شرکت کرده از ۴ سالگی گچ‌کاری کرده و پربازدید شدن فیلمی از او در شبکه‌های اجتماعی مسیر زندگی‌اش را عوض کرده. اجرای آخر او در «عصر جدید» اما تنها محبوبیت مردمی پیدا نکرده.

 

ببینید: اجرای مجید معظمی در مرحله دوم عصر جدید

 

آریا عظیمی‌نژاد برخلاف معمول روی خوشی به این اجرا نشان داد و آن را تحسین کرد. همچنین بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی درباره این اجرا نوشته:«این ‏پسر توی «عصر جدید» را میبینم، یاد اول های ‎محسن یگانه میفتم...که زیر برف تو پارک گیتار میزد و پول جمع میکرد برای هزینه سفرش. که پنج سانت برف رو دسته گیتارش جمع میشد. یاد ۶ صبح رسیدنش به تهران که دوساعت رو پله مینشست تا در استودیو باز بشه.انگیزه خیلی مهمه، همون قدری که بی انگیزگی، سم...»

 

ببینید: خوانندگی مجید معظمی در مرحله اول عصر جدید

 

«عصر جدید» نسبت به نمونه‌های مشابه جهانی هنوز در اولین قدم‌هایش هست و باید دید مثل دیگر برنامه‌های استعدادیابی می‌تواند چند ستاره در عرصه‌های مختلف از جمله موسیقی معرفی کند یا محبوبیت اجراها و شرکت‌کنندگان محدود به همان زمان پخش برنامه باقی می‌ماند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
امیر 1399/06/11
تو اهنگ بامن غریبگی نکن و از محسن یگانه هم بهتر خوندی من هم سن توام مجید منم ۱۳ سالمه
الناز 1399/06/06
عاشقتم صدا عالییییییییییییییی
دلارام 1399/05/29
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودی عزیزم قربونت برم بلبل خوش صدا طوطی شیرین زبون وااای محشری تووووووووووووووووووووووووووووو❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
مبینا 1399/05/20
منم هم سن خودتم و افتخار میکنم که رفتی نیمه نهایی آهنگ یادگاریت عالیه
مبینا 1399/05/18
من عاشق حرکات بدن و صدا و تیپ و ظاهرشم حقشه بیاد فینال ما دهه هشتادیا رو سربلند کنه من مثه داداشم دوستت دارم هر قدر کلیپتو میبینم سیر نمیشم
ناشناس 1399/05/16
مجید جان ان شاءالله بری مرحله ی نیمه نهایی صدات عالیه
زهرا رضاپور 1399/05/15
وای مجید عالی بود صدات خوب بود
ناشناس 1399/05/15
مجید معظمی خیلی عالییییییی خوند که اهنگ ماه عسل خیلی زبیا وپر انر ژی بود
ناشناس 1399/05/12
مجید عزیز خیلی عالیییییبیی بودی هرچقدم فیلمتو ببینن سیر نمیشم عالییییییی یه نوجون خوب با ادب ما بهت افتخار میکنیم 😍😍😍😙😙😙
علی٠ 1399/05/12
خیلی عالی بود انشاء الله موفق باشی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.