2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
چگونه تلخی آب لیموی تازه را بگیریم

چگونه تلخی آب لیموی تازه را بگیریم

راه حل ساده و عملی برای از بین بردن تلخی آبلیمو را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین-آب لیموی تازه گاهی اوقات مزه تلخی دارد. شما به سادگی می‌توانید این تلخی را بگیرید.

 

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: این روزها لیمو به صورت ماشینی و با دستگاه آب گیری گرفته میشود و کمتر در خانواده ها اینکار به صورت سنتی انجام می شود، آبلیموگیری ماشینی سبب می شود هسته های لیمو هم کمی له و باعث تلخی آب لیمو  شود.

برای گرفتن تلخی آبلیمو چه باید کرد

ترفندی برای گرفتن تلخی آبلیمو

برای رفع این مشکل بعد از گرفتن آب لیمو دو تا سه عدد هویج، بستگی به میزان آبلیمو دارد، برای 15 کیلو لیمو 4 عدد هویج متوسط پوست کنده درسته بیاندازید، داخل لیمو 24 ساعت بماند و بعد آن را  صاف کنید؛ هویج‌ها تلخی آب لیمو رو به خودش میگیرد و بعد از صاف کردن آبلیمو میتوانید گوشت لیمو را برای خورشت‌ها استفاده کنید، بدونه اینکه نگران تلخی آن باشید.

 

در همین زمینه: طرز تهیه کامل زیتون پرورده را ببینید

 

برای اینکه آبلیمو تا سال آینده یا بیشتر رنگش کدر یا سیاه نشود، حتما در جای تاریک نگهداری شود ، روی شیشه های آبلیمو هم پلاستیک مشکی بکشید تا رنگش عالی بماند.

 

هیچ موقع آبلیمو و آبغوره و آب نارنج و کلا ترشیجات را داخل ظرف یا بطری‌های پلاستیکی نگهداری نکنید، چون ترشی  باعث اکسیده شدن ظروف و سمی شدن آن می شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.