2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل پندار اکبری بازیگر نقش محمد در سریال معراجی ها

بیوگرافی کامل پندار اکبری بازیگر نقش محمد در سریال معراجی ها

پندار اکبری فرزند بازیگر پیشکوست عبدالرضا اکبری است. با زندگینامه او در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین-پندار اکبری که در سریال معراجی ها نقش محمد را بازی کرده است جوانی بسیار هنرمند و البته از خانواده‌ای هنری است. بیوگرافی او را در ادامه بخوانید:

 

خانواده هنری پندار اکبری

به نوشته بیتوته پندار اکبری  فرزند عبدالرضا اکبری و متولد ۱۴ آذر سال ۱۳۶۱ است. عمو و پدر پندار اکبری نوازنده و استاد ویولن هستند و برادر کوچکترش، عرفان هم نوازنده خوب تنبک و تار است.

پندار اکبری بازیگر

ورود پندار اکبری به عرصه بازیگری

پندار فارغ التحصیل رشته عکاسی و تصویر برداری است و بازیگری را از سال ۱۳۸۰ در آموزشگاه «سپیده آذین» زیر نظر پدرش عبدالرضا اکبری شروع کرد کرد.

 

او با بازی در سریال «نوعروس» به تلویزیون راه یافت. مدتی پس از بازی به کار تدوین پرداخت و دوباره با سریال «طفلان مسلم» به تلویزیون بازگشت.

پندار اکبری بازیگر

پندار اکبری در مجموعه «تلاش»، « زمزمه محبت» به کارگردانی پدرش، «عید آن سال» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، سریال «نو عروس»، سریال «پشت صحنه»، «بوی غریب پاییز»، مجموعه «پس از سال ها» و مجموعه «پنجمین خورشید» بازی کرده است. همچنین پندار اکبری در سریال «فاصله ها» و مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» به ایفای نقش پرداخته است.

 

شهرت پدر

این بازیگر درباره این‌که پدرش چهره‌ای مشهور و محبوب است می‌گوید: طبیعتا خوب و دلپذیر است اما به هر حال مشکلاتی هم دارد. مثلا هر وقت همراه پدرم به سینما یا رستوران می رویم ارامش نداریم. برای مردم خیلی جالب است بدانند ما چه غذایی می خوریم یا حتی پول غذایمان چقدر شده است. به هر حال گاهی نگاه های مردم واقعا معذبمان می کند البته این را خیلی خوب می دانم که این توجه ها همه از سر لطف است و برای همین هم خودم بازیگر شدم تا این حس را تجربه و درک کنم اما کاش گاهی رعایت یکدیگر را بکنیم.

پندار اکبری بازیگر

او ادامه می‌دهد: به نظر منزوی هستم چون ترجیح می دهم کمتر بیرون بروم و تنهایی ام را دوست دارم.

 

پندار اکبری در ادامه می‌گوید: وقتی پدرم به مدرسه می آمد بچه های مدرسه معمولا عکس العمل جالبی داشتند مثلا اینکه از پدرم در مورد اخر سریال ها سوال می کردند یا از ایشان می خواستند برایشان کاغذی را امضا کنند. به هر حال این چیز ها شاید برای مردم جذاب باشد اما برای ما این گونه نیست.

 

او در ادامه می‌گوید:به نظرم چیزی که از همه مهمتر است و باید به آن توجه کنیم این است که آبروی پدر حفظ شود و ارزش زحمات او را بدانیم چرا که او پله پله این مسیر را بالا رفته است. من بسیار پایبند این موضوع هستم که حرمت و ارزش او را حفظ کنم و اینقدر که نگران پدرم هستم نگران خودم نیستم.

پندار اکبری بازیگر

عکاسی کردن پندار اکبری

عکاسی برای من جنبه درآمدزایی دارد و در وهله دوم به خاطر یادگیری مسائل فنی است که به کارگردانی کردنم در آینده ختم شود.

 

من عکاسی تبلیغاتی و صنعتی را دنبال می‌کنم. در واقع بازیگری جوابگوی هزینه‌های زندگی نیست و ادامه کار بازیگری من مستلزم امرار معاش از طریق عکاسی است.

 

سریال‌های پندار اکبری

۱۳۶۳ طالب

۱۳۷۷ عید آن سال‌ها

۱۳۸۱ نوعروس

۱۳۸۱ پشت صحنه

۱۳۸۳ بوی غریب پاییز

۱۳۸۷ طفلان مسلم

۱۳۸۸ پنجمین خورشید

۱۳۸۹ فاصله‌ها

۱۳۹۰ سراب

۱۳۹۱ دختری به نام آهو

۱۳۹۳ معراجی‌ها

۱۳۹۴ نیاز

۱۳۹۶ ستارخان

۱۳۹۶ ایراندخت

زمزمه محبت

تلاش

رازها و روزها

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

نفوذ

۱۳۹۷ گاندو

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.