2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی آوا درویشی بازیگر نقش آب پری در سریال آب پریا

بیوگرافی آوا درویشی بازیگر نقش آب پری در سریال آب پریا

با زندگینامه آوا درویشی که در سریال آب پریا نقش آب پری را بازی کرده است آشنا شوید.

دوات آنلاین-آب پری در سریال آب پریا یک پری است که توسط اپوش یا دیو خشکسالی اسیر می‌شود و پری‌های دیگر سعی می‌کنند او را نجات بدهند. این نقش را آوا درویشی بازی کرده که در کنار سایر بازیگران آب پریا بازی بسیار خوب و موفقی داشت. بیوگرافی این هنرمند در زیر آمده است.

آوا درویشی بازیگر نقش آب پری

آوا درویشی در چه فیلم‌هایی بازی کرده است

آوا درویشی در تاتر بازیگر بسیار موفقی است اما در سینما و تلویزیون هم تجربیات خوبی دارد.

 

به نوشته آی فیلم از مهم‌ترین آثار آوا درویشی می‌توان به بازیگری در سریال «آب‌پریا» و فیلم  های «گذر موقت» و «ملکه زنبورها» اشاره کرد.

 

آوا درویشی در سال 1389 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذرانید و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آوا درویشی در این سال، بازیگری در سریال آب‌پریا به کارگردانی مرضیه برومند محسوب می‌شود.

آوا درویشی بازیگر نقش آب پری

تجربه موفق در سریال آب پریا

 آوا درویشی توانست با بازی در سریال آب‌پریا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هنگامه مفید، عرفان ابراهیمی، بهناز جعفری و سحر ولدبیگی بر تجارب او افزود.

 

آوا درویشی علاوه‌بر سریال آب‌پریا، سال 1394 در فیلم گذر موقت نیز نقش آفرینی کرده و با هنرمندانی چون اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته‌آ بهرام و شقایق دهقان همکاری داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
دنیا نظری 1401/04/02
سلام اوا خانم من نقش شما رو درسریال اب پریارا یعنی در نقش پریا را بیشتر می پسندم منم بازیگرم یعنی فعلا در کلاس بازی گری دارم تمرین می کنم و امید وارم یک روز در کنار شما باشم و یک فیلم جدید داشته باشیم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.