2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

گروه مثلث یا بهاره سرگل زایی با دوبله‌های عالی؛ کدام یک به نیم نهایی عصر جدید می‌رود

رقابت میان گروه مثلث و بهاره سر گل زایی بسیار حساس است. حذف هر کدام‌شان واقعا می‌تواند ناراحت کننده باشد. شانس کدام یک بیشتر است؟

دوات آنلاین-رقابت‌های در عصر جدید بسیار حساس شده است. در هر قسمت 5 فرد یا گروه با هم مسابقه می‌دهند. 2 اجرا توسط داوران انتخاب می‌شود و در این میان فقط یک نفر می‌تواند به مرحله بعدی برود. آن هم با رای مردم. به همین دلیل موضوع در میان بینندگان این برنامه پرطرفدار بسیار جدی شده است. حالا رقابت میان گروه مثلث و  بهاره سرگل زایی است.

 

رقابت نفسگیر در عصر جدید

در سومین قسمت از برنامه عصر جدید سه اجرا شانس داشتند از سوی داوران انتخاب شوند. یکی از آنها عمو فخرالدین با اجراهای مهییج بود. دیگری گروه مثلث و سومی بهاره سر گل زایی. در این قسمت مهدی جعفری، خواننده نوجوان، خوب کار نکرد و یک گروه هم به دلیل ابتلا به کرونا حذف شدند.

 

در نهایت بهاره سرگل زایی و گروه مثلث از سوی داوران انتخاب و وارد رقابت نظرسنجی مردمی شدند؛ رقابتی که بسیار تنگاتنگ و نفسگیر است.

گروه مثلث در برنامه عصر جدید

گروه مثلث؛ گروهی خیره کننده

گروه مثلث واقعا گروهی حیرت انگیز است. این گروه از جوانان ورزشکار خوزستانی تشکیل شده که تخصص اصلی‌شان پارکور است. آنها در مرحله اول اجرای جالب توجهی داشتند اما در مرحله دوم واقعا حیرت انگیز ظاهر شدند.

 

حرکات منحصر به فرد و پرریسک این گروه روی صحنه نفس‌ها را در سینه حبس کرد و در نهایت 4 چراغ روشن نصیب‌شان شد.

 

تجربه نشان داده اجراهای گروهی در عصر جدی شانس صعود دارند. گروه دختران نینجا در فصل اول این برنامه به فینال رسید. بنابراین گروه پرجمعیت مثلث هم می‌تواند همین موفقیت را تکرار کند. از سویی حرکات ورزشی-آکروباتیک در برنامه عصر جدید پرطرفدار است. نمونه آن محمد زارع در فصل اول است که به مقام دومی دست یافت. یا مثلا گروه سربازان وطن در فصل قبل با مراحل بالا صعود کرد.

 

مهدی فرخی، یکی از طرفداران گروه مثلث، می‌گوید: کار این گروه خیلی سخت است. چون تعدادشان زیاد است و ایجاد هماهنگی خیلی زمان می‌برد و به تمرین نیاز دارد. دیدیم که این گروه در اجرایشان هیچ خطایی نداشت. کوچکترین اشتباه یکی از اعضای این گروه می‌توانست باعث یک حادثه شود اما آنها مسلط و باقدرت نمایش خودشان را تا آخر اجرا کردند.

 

البته این گروه مخالفانی هم دارد. یکی از آنها می‌گوید: کار این گروه ربطی به استعداد ندارد. این یک مهارت است که با تمرین به دست می‌آید. کلا رشته‌های ورزشی همین طور هستند.

بهاره سرگل زایی در برنامه عصر جدید

بهاره سرگل زایی دوبلوری کاملا مسلط

بهاره سرگل زایی اهل بم است و می‌گوید مردم شهرش از زمان زلزله تا به حال مغموم هستند و او قصد دارد کمی آنها را شاد کند. این دختر جوان در کار خودش مسلط است و در هر دو اجرا نشان داده توانایی‌های بسیار بالایی دارد به گونه‌ای که از سوی مدیر دوبلاژ صدا و سیما دعوت به کار شده است.

 

بهاره سر گل زایی تا حدودی یادآور فاطمه عبادی قهرمان فصل پیش عصر جدید است؛ دختری تنها از شهری دور از پایتخت که در رشته‌ای هنری شرکت کرده و روی صحنه رفته است. او کار خود را بسیار خلاقانه انجام می‌دهد و عیب و ایردای در اجراهایش وجود نداشته است اما آیا می‌تواند در نظرسنجی مردمی از گروه مثلث سبقت بگیرد؟

 

حمید قنواتی از طرفداران بهاره سرگل زایی می‌گوید: استعداد یعنی همین. این که دختری جوان بدون داشتن استاد و رفتن به کلاس تا این حد پیشرفت کرده یعنی استعداد دارد. حق او است که به مرحله بعدی عصر جدید برود.

 

یکی دیگر از طرفداران عصر جدید در صفحه این برنامه نوشته: جفت شون خوب بودند ولی بهاره سر گل زایی باحال تر بود.

 

نگار مروتی از بینندگان عصر جدید نظر دیگری دارد و می‌گوید: همین که این دختر شناسانده شد کافی است. کار او تنوع زیادی ندارد و در مرحله بعد باز می‌خواهد جای چند ضخصیت کارتونی حرف بزند اما گروه مثلث اجراهای متفاوتی دارند.

 

برای انتخاب میان یکی از این دو اجرا فقط 72 ساعت فرصت وجود دارد و باید از طریق روبیکا به یکی از آنها رای بدهید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.