2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين

علیرضا بیرانوند آرزوی 2 شرکت کننده عصر جدید را برآورده کرد

این دو شرکت کننده معلول آرزو داشتند به بیرانوند شوت بزنند. فیلم بالا را ببینید.

دوات آنلاین-یدالله غلامی و احمد بابایی، دو شرکت‌کننده دور مقدماتی فصل دوم عصرجدید که روی صحنه برنامه از آرزوی‌شان برای شوت زدن به دروازه علیرضا بیرانوند حرف زده بودند، سر تمرین پرسپولیس حاضر شدند. این دو شرکت کننده معلول عصر جدید که اهل نورآباد استان لرستان هستند در زمینه ورزشی در عصر جدید شرکت کرده بودند. این دو بعد از اجرای خود در قسمت پنجم این برنامه گفتند آرزو دارند به بیرانوند شوت بزنند. دروازه بان پرسپولیس هم قول داده بود این آرزوی آنها را برآورده کند.

 

بعد از تماس احسان علیخانی با باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند، ایمان قیاسی از طرف مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران با این دو استعداد همراه شد تا سر تمرین تیم پرطرفدار پایتخت حاضر شوند و این دو جوان باصفا که با تلاش و انگیزه توانسته‌اند بر معلولیت‌شان فائق آیند، به آرزوی‌شان برسند.

 

در این دیدار و گفت‌وگوی صمیمی،  دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی کشورمان، پیراهن یادگاری‌اش را به یدالله و احمد داد و مهیا شد تا روبه‌روی ضربات آنها بایستد؛ ضرباتی که با تشویق بازیکنان پرسپولیس همراه بود.

 

یدالله و احمد هم در این دیدار روحیه‌بخش، از تلاش‌شان در ادامه مسیر ورزش گفتند؛ دیداری که با یک عکس یادگاری دسته‌جمعی به پایان رسید، اما حتما آغاز تازه‌ای برای این دو استعداد است در ادامه مسیر زندگی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.