2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
با روش تهیه و خاصیت انواع آب طعم دار یا دتاکس واتر آشنا شوید

با روش تهیه و خاصیت انواع آب طعم دار یا دتاکس واتر آشنا شوید

انواع مختلف دتاکس در این مطلب معرفی و خاصیت آنها توضیح داده شده است.

دوات آنلاین-آب طعم دار با میوه، یکی از نوشیدنی‌هایی است که به تازگی جای خودش را در دل ورزشکاران باز کرده و معمولاً اغلب ورزشکاران آن را در بین تمرینات یا در طول روز مصرف می‌کنند. دتاکس واتر حاوی مقادیر زیادی فیبر و ویتامین است و شما علاوه بر مصرف روزانه می‌توانید آن را به جای آب میوه‌های غیر طبیعی در برنامه غذایی کودکان‌تان نیز قرار دهید.

 

چگونه آب طعم‌دار درست کنیم؟

برای درست کردن دتاکس شما احتیاج به مواد خاصی ندارید، مقداری آب‌یخ را با میوه‌های تکه تکه شده مخلوط کنید( می‌توانید مزه‌های طبیعی مثل نعناع را به آن اضافه کنید) و آن را به مدت ۲ ساعت در یخچال بگذارید تا آب، کاملاً طعم میوه را به خود بگیرد. در ادامه برای شما خواهیم گفت که این نوشیدنی چرا این‌قدر پرطرفدار شده و چند پیشنهاد ترکیب آب  را با میوه‌هایی که برای بدن مفید است بررسی می‌کنیم.

 

دتاکس لیمو،گریپ‌فروت، پرتقال

این ترکیب علاوه بر بالا بردن متابولیسم بدن و تسریع کاهش وزن، حاوی آنتی اکسیدان‌های زیادی  است و سیستم گوارش شما را بهبود می‌بخشد. سیستم ایمنی‌تان را در برابر بیماری‌ها قوی می‌کند، پوست تان راشفاف می کندو باعث کاهش کلسترول می‌شود.

 

دتاکس خیار

اگر در بین تمرینات از ترکیب آب و خیار برش داده شده مصرف شود به کاهش وزن شما کمک می‌کند و برای جلوگیری از سرطان نیز مفید است. این ترکیب سرشار از مواد معدنی است و گوارش غذاها را آسان می‌کند و همچنین یک ترکیب ضد التهاب نیز محسوب می‌شود.

دتاکس واتر چیست

دتاکس توت فرنگی

این ترکیب سرشارازآنتی اکسیدان است  و برای پوست شما مثل یک معجزه عمل می کند، سیستم ایمنی بدن‌تان را بهبود می‌بخشد؛ ضد سرطان است و به جنگ التهاب ها می‌رود.

 

دتاکس سیب

مخلوط آب و سیب‌های ریز شده باعث کاهش وزن شما می‌شود و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت قلب شما را بهبود می‌بخشد و به عنوان ناجی قلب‌تان عمل می‌کند.

 

دتاکس هندوانه

با قاشق چند تکه از هندوانه را جدا کنید و در آب بریزید و در طول روز آن را بنوشید. با این‌کار میزان آب بدن خود را بالا می‌برید، سیستم گردش خون‌تان را بهبود می‌بخشید و سیستم ایمنی خود را قوی می‌کنید.

 

دتاکس دارچین زنجبیل

 اگر قصد لاغر شدن دارید آب دارچین و زنجبیل را مخلوط  کنید و هنگام ورزش بنوشید با این‌کار متابولیسم بدن‌تان بالا می‌رود و راحت تر وزن کم می‌کنید. علاوه بر این، ترکیب زنجبیل و دارچین، برای جلوگیری از ابتلا به دیابت نیز بسیار موثر است، ضد سرطان و التهاب است و سیستم گوارش شما را بهبود می‌بخشد.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.