2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
2 قتل در بزم شبانه

2 قتل در بزم شبانه

عاملان جنایت مقتولان را مقابل بیمارستانی رها و فرار کرده‌اند.

دوات آنلاین-عاملان بزم مستانه که در یکی از باغ های شهرستان دزفول قتل دو نفر را رقم زده اند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

 

به گزارش روزنامه جوان، شامگاه سه شنبه ۱۳خردادماه کارکنان یکی از بیمارستان های شهرستان دزفول پلیس را از مرگ مشکوک دو نفر باخبر کردند.

 

لحظاتی بعد که مأموران پلیس در محل حاضر شدند و مشخص شد، سه مرد جوان که با اصابت ضربات چاقو هدف قرار گرفته بودند، پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند که دو نفر از آنها به علت شدت جراحت فوت شدند و سومین نفر موفق به فاصله گرفتن از مرگ شد.

 

در بررسی های بعد مشخص شد که سه مرد زخمی را ساعتی قبل سرنشینان یک خودرو که حالت عادی نداشتند مقابل بیمارستان رها کرده و به سرعت از محل گریخته اند.

 

در بررسی سوابق دو مرد فوت شده و مجروح حادثه مشخص شد که آنها از مجرمان سابقه دار بودند که قبلا به اتهام جرائم مختلف بازداشت شده و به زندان افتاده بودند.

 

در تحقیق از مجروح حادثه مشخص شد که آنها همراه دوستانشان در یکی از باغ ها مشغول مصرف موادمخدر و مصرف مشروب بودند که ناگهان با هم درگیر شدند و حادثه خونین رقم خورده بود.

 

سرهنگ روح الله گراوندی، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که ماموران پلیس راهی محل حادثه شدند و بعد از انجام تحقیقات اولیه محل را پلمب کردند.

 

وی گفت: بررسی های برای بازداشت عاملان حادثه در جریان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.