2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فیشیال پوست چیست و چگونه انجام می‌شود؟

فیشیال پوست چیست و چگونه انجام می‌شود؟

همه آنچه درباره فیشیال پوست صورت باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-اگر چه تاکید ما در صفحه سلامت همیشه این است که از محصولات طبیعی برای پاک سازی و آب رسانی پوست صورت تان استفاده کنید اما گاهی اوقات هم پیش می‌آید که نیاز به پاک سازی خاصی داشته باشید به ویژه اگر زیاد از مواد آرایشی استفاده می‌کنید.

 

امروزه فیشیال یکی از پرطرفدار‌ترین روش‌های مراقبت از پوست است که از پیری پوست جلوگیری می‌کند و برای پاک سازی پوست و درمان آکنه و جوش موثراست.

 

فیشیال صورت چگونه انجام می‌شود؟

فیشیال صورت درمان پوستی چند مرحله‌ای است و یکی از بهترین راه‌ها برای مراقبت پوست محسوب می‌شود. مراحلی مانند پاک سازی صورت، لایه برداری ، تقویت پوست ، افزایش شفافیت، رطوبت رسانی و بهبود رنگ پوست می‌تواند به ظاهر جوان ترپوست شما کمک کند.

فیشیال پوست چگونه است

مراحل فیشیال صورت

مشاوره

فیشیال صورت اول از همه باید با یک مشاوره پوست آغاز شود.  شما باید به سوالاتی درباره رژیم غذایی ، میزان مصرف آب ، میزان مصرف داروها ، مکمل‌ها و نوع آن ها، پاسخ دهید.

 

پاک سازی

معمولاً موهای شما را داخل یک حوله می‌پیچند یا با یک هدبند جمع می‌کنند تا محصول روی آن‌ها نریزد.  اولین مرحله برای پاک سازی ، استفاده از پدهای نخی یا اسفنج هاست. بعضی از متخصصان عقیده دارند که هنگام فیشیال باید مرحله پاک سازی را دوباره تکرار کرد.

 

بیشتر بخوانید: چگونه از شر ظاهر عصبانی در صورت خلاص شویم

 

آنالیز پوست

درمانگر بسته به نوع مصرف شما از لوازم آرایش ، به پوست تان با دقت زیاد زیر نور لامپ نگاه و سپس نوع پوست شما را تعیین می‌کند و وضعیت‌های مختلف پوستی مثل آکنه، جوش‌های سر سیاه، جوش‌های سرسفید ، علایم پیری، آفتاب سوختگی، کم آبی و. .. را تشخیص می‌دهد.

 

بخار

در این مرحله از دستگاهی استفاده می‌شود که بخار خفیف و گرمی را به صورت شما می‌دهد.  این بخار می‌تواند به نرم کردن جوش‌های سر سیاه و سر سفید کمک کند تا راحت‌تر از روی پوست جدا شود.

 

لایه برداری

در لایه برداری پوست از مواد شیمیایی و لوازم مکانیکی استفاده می‌شود. لایه برداری‌های فیزیکی دارای یک بافت نسبتاً خشن‌تر هستند و روی سطح پوست شما کشیده می‌شوند تا سلول‌های مرده را بردارند.  این نوع لایه برداری معمولاً می‌تواند در مرحله بخار روی صورت انجام شود.

در لایه برداری شیمیایی از آنزیم‌ها و اسیدهایی استفاده می‌شود که آلودگی‌های بین منافذ پوست شما را تمیز می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: اسکراب چیست و چه زمانی اسکراب کنیم

 

تخلیه

جوش‌های سرسیاه یا سر سفید شما تخلیه می‌شود.  تخلیه جوش برای بعضی از افراد شدیدتر است. آن‌هایی که زیر پوستشان نازک‌تر و حساس‌تر است ، کمی دچار درد می‌شوند.

 

ماسک فیشیال

ماسک فیشیال بسته به نوع پوست شما از جمله خشک ، چرب ، ترکیبی ، حساس و بالغ و وضعیت‌های مختلف پوستی اعمال می‌شود.  درمانگر باید پوست سر شما را ماساژ دهد.

 

مرحله آخر

مرحله آخر استفاده از تونر، سرم ، مرطوب کننده و ضد آفتاب است.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.