2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
دختر اغفال شده به زندگی‌اش پایان داد

دختر اغفال شده به زندگی‌اش پایان داد

مرد فریبکار بعد از محاکمه در دادگاه به شلاق و تبعید محکوم شد.

دوات آنلاین-فردی که متهم است قبل از خودکشی دختر جوانی با او رابطه پنهانی داشته است در دادگاه به ۹۹ ضربه شلاق و یکسال تبعید محکوم شد.

 

به گزارش روزنامه جوان سال ۱۳۹۷ بود که اعضای خانواده ای در تهران به اداره پلیس رفتند و از مرد جوانی به نام پویان به اتهام قتل دخترشان به نام آرزو شکایت کردند.

 

پدر دختر جوان گفت: مدتی قبل متوجه شدم که پویان با دختر ۱۷ ساله‌ام ارتباط دوستانه برقرار کرده است. پویان دخترم را به بهانه ازدواج فریب داده بود اما مدتی بعد با دختر دیگری ازدواج کرد و بعد هم که متوجه شدیم دخترم را به قتل رسانده و برای فریب ماموران پلیس با صحنه سازی دخترم را حلق آویز کرده است.

 

بدین ترتیب ماموران پلیس پویان را به اتهام قتل بازداشت کردند، اما بررسی و معاینات تیم پزشکی قانونی نشان داد که آرزو افسردگی داشته و به همین خاطر خودش به زندگی اش پایان داده است.

 

در حالی که پویان از اتهام قتل قصد تبرئه شده بود، خانواده آرزو این بار از وی به اتهام تعرض به دخترشان و ترغیب به خود کشی شکایت کردند.

 

متهم در بازجویی های بعدی منکر جرم خود شد و در ادعایی گفت: آرزو دوست همسر برادرم بود که چند روز قبل از عروسی ام با او آشنا شدم. همسر برادرم با نامزدم و خواهرم اختلاف داشت و به همین خاطر قصد داشت برای آنها پاپوش درست کند و باعث اختلاف ما شود. روز آشنایی همسر برادرم همراه آرزو پیش من آمدند و از نامزدم و خواهرم بدگویی کردند. همسرم برادرم، آرزو را برای شهادت آورده بود که حرف های او را تایید کند. ما با هم آشنا شدیم و ارتباط تلفنی برقرار کردیم. ما در این مدت فقط ارتباط تلفنی و پیامک های عاشقانه داشتیم تا اینکه یک روز قبل از مراسم عروسی ام به آرزو گفتم مراسم عروسی ام است و باید ارتباطم را با او قطع کنم اما آرزو قبول نمی‌کرد و می گفت عاشق من شده است و حاضر است به عنوان زن دوم با من ازدواج کند من همسرم را دوست داشتم و از طرفی هم نمی خواستم اول زندگی ام همسرم متوجه موضوع شود به همین خاطر ارتباطم را با او قطع کردم و پس از این آرزو تهدید به خودکشی کرد که موضوع را به خانواده اش اطلاع دادم در حالی که به تلفن هایش جواب نمیدادم، او با همسرم تماس گرفته بود و بعد هم که متوجه شدم به زندگی اش پایان داده است.

 

در ادامه بررسی های مأموران پلیس نشان داد متهم با آرزو ارتباط داشته است بنابر این متهم در دادگاه کیفری محاکمه شد در جلسه دادگاه اولیای دم برای من هیچ درخواست اشد مجازات کردند و هیئت قضایی هم با توجه به مدارک و دلایل مرد جوان را به اتهام ارتباط با آرزو به ۹۹ ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم کردند.

 

رای دادگاه پس از تایید در دیوان عالی کشور برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی فرستاده شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.