2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل زوج سالمند به ‌دست مرد همسایه

قتل زوج سالمند به ‌دست مرد همسایه

زوج سالمند توسط پسرهمسایه به دلیل درگیری برسر چوب های هرس درخت به قتل رسیدند. متهم مدعی شد درگیری آنها قدمت طولانی داشت.

دوات آنلاین-مرد جوانی که به خاطر چوب های هرس شده درختان با دو همسایه سالمندش درگیر شده و آنها را به قتل رسانده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی که صبح شنبه در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد متهم ادعا کرد درگیری آنها به 5 سال قبل برمی گردد و درگیری قبلی منجر به این قتل‌ها شد.

 

در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت: دو مقتول که زن و شوهر سالمندی بودند با متهم که همسایه آنها بوده جرو بحث کردند و دلیل این جرو بحث خالی کردن چوب های هرس شده مقابل در خانه آنها بوده است. متهم با چاقو به آنها حمله کرده و هردو را به قتل رسانده است. به عنوان نماینده دادستان درخواست صدور حکم قانونی دارم.

 

در ادامه قاضی متین راسخ فرزند مقتول را که تنها ولی دم  بود به گذشت دعوت کرد و گفت: من می دانم شما غم سنگینی را تحمل می کنید اما به گذشت هم فکر کنید. گذشت از بزرگترین نیکی هاست.

 

در ادامه دختر مقتولان در جایگاه قرار گرفت و گفت: من تنها فرزند پدر و مادرم بودم بعد از مرگ آنها دیگر امیدی به زندگی ندارم و حتی برایم مهم نیست 5 دقیقه بعد از این زنده باشم تنها خواسته ام این است که عامل قتلشان اعدام شود. زندگی ام نابود شده و هیچ امیدی به زندگی ندارم.

 

دفاعیات متهم

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت او گفت: من اتهام را قبول دارم و حرفی برای گفتن ندارم.

 

در این هنگام قاضی از متهم خواست تا یکبار دیگر توضیح دهد در زمان حادثه چه اتفاقی افتاد. متهم گفت: واقعیت این است که درگیری ما به 5 سال قبل از حادثه برمی گردد. مقتولان زوجی بودند که خیلی من را اذیت می کردند. آن روز داشتم چوب ها را جمع می کردم که زن سالمند از خانه بیرون آمد. او به من حمله و فحاشی کرد. من خیل عصبانی شدم به خانه رفتم یک چاقو آوردم و می خواستم زن را بزنم که شوهرش هم آمد. آن مرد با من درگیری ایجاد کرد و من هردوی انها را با چاقو زدم.

 

متهم گفت: هم آنها راحت شدند هم من راحت شدم 5 سال بود که هر دو داشتیم اذیت می شدیم. حالا هم اگر من را اعدام کنند راحت می شوم چون دیگر از این زندگی خسته ام.

 

بعد از گفته های متهم وکیل مدافع او در جایگاه حاضر شد و دفاعیات خود را مطرح کرد. در پایان هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.